  • 21. Data: 2016-11-27 20:09:37
    Temat: Re: prad budowlany - jak obejsc na G11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 19:51:27 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

    > Nie mnie (do niczego mi nie potrzebne twoje tlumaczenie), a czytajacym tu
    > Twoje brednie.
    > Nie chcesz, a wrecz nie umiesz udowodnic swojej tezy, wiec *kłamiesz* na
    > calej linii.
    Podlinkowany wyrok NSA czytałeś czy zbrakło czasu?

    > Ps. A swego czasu jak pamietam od Adama Sz., Ty rządałeś udowodnienia tego
    > co pisze, to teraz Ty nie chowaj glowy w piasek i pokaz, że to co piszesz
    > jest prawdą. W przeciwnym razie jesteś zwykłym *kłamcą* i 'chwalipietą'.
    Ty piszesz jak pospolity idiota.
    Na razie.

  • 22. Data: 2016-11-27 20:15:32
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > jest prawdą. W przeciwnym razie jesteś zwykłym *kłamcą* i 'chwalipietą'.
    Nie jestem takim ekshibicjonistom jak Adam więc skanował papierów żeby Ciebie
    zadowolić nie zamierzam. Zresztą znając życie i tak byś nie uwierzył.
    Napisz skąd jesteś to znajdę Tobie nr tel do UM to jutro zadzwonisz i zapytasz.

  • 23. Data: 2016-11-27 20:17:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Jak będzie taki co moje wymagania spełnia i Twoje standardy to się przesiąde. Póki
    co nie ma takiego.

    kolejny cco mu się wydaje, że jest najważniejszy z całej wsi

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2016-11-27 20:23:30
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > Nie jestem takim ekshibicjonistom jak Adam więc skanował papierów
    > żeby Ciebie zadowolić nie zamierzam. Zresztą znając życie i tak byś

    Więc jesteś *Kłamczuchem*

    > Napisz skąd jesteś to znajdę Tobie nr tel do UM to jutro zadzwonisz i
    > zapytasz.

    Śmieszny jesteś.

  • 25. Data: 2016-11-27 20:37:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 20:18:20 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    Póki co nie ma takiego.

    > kolejny cco mu się wydaje, że jest najważniejszy z całej wsi
    Coraz wiecej tych "kolejnych"
    Dzięki google usenet żyje jeszcze. Jak google grupy wyłączy to można będzie ogłosić
    koniec usenetu.

  • 26. Data: 2016-11-27 20:39:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    Póki co nie ma takiego.

    > Coraz wiecej tych "kolejnych"
    > Dzięki google usenet żyje jeszcze. Jak google grupy wyłączy to można będzie ogłosić
    koniec usenetu.

    sorry, ale nie interesują mnie Twoje próby dopasowania rzeczywistości do
    Twoich wymysłów

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2016-11-27 20:52:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 20:40:57 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > sorry, ale nie interesują mnie Twoje próby dopasowania rzeczywistości do
    > Twoich wymysłów
    Mam prawo mieć swoje zdanie, Ty niekoniecznie musisz się z tym zgadzać.
    Outlookiem się podniecasz że się dostosował- kiedy to było bo nie kojarzę?
    A tak z ciekawości- są gdzieś statystyki/jest możliwość sprawdzić ilu z jakich
    narzędzi do pisania na grupy korzystają użytkownicy np tej grupy?

  • 28. Data: 2016-11-27 20:54:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    Póki co nie ma takiego.

    > kolejny cco mu się wydaje, że jest najważniejszy z całej wsi
    Tak ten świat porąbany ostatnio że to konsument wymaga co chce a producent się
    dostosowuje;)

  • 29. Data: 2016-11-27 20:54:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Mam prawo mieć swoje zdanie, Ty niekoniecznie musisz się z tym zgadzać.

    owszem. ale to nie znaczy, że możesz próbować narzucać swoje wymysły
    innym

    > Outlookiem się podniecasz że się dostosował- kiedy to było bo nie kojarzę?

    jak wielu innych rzeczy

  • 30. Data: 2016-11-27 20:55:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    Póki co nie ma takiego.

    > Tak ten świat porąbany ostatnio że to konsument wymaga co chce a producent się
    dostosowuje;)

    ile czytników napisałeś? A może jakieś RFC?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?