eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: próg do garażu
    Date: Thu, 15 May 2014 13:18:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <ll27qd$b54$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: rybnik.alan-systems.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1400152717 11428 91.229.26.2 (15 May 2014 11:18:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 May 2014 11:18:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:485907
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    taka sytuacja:
    http://zapodaj.net/9c8ecf7292da7.jpg.html

    to co widać to izolacja płyty fundamentowej, a dokładniej wjazdu do garażu.
    Z lewej strony, na tym skosie, będzie wylana płyta przed garażem, z
    prawej strony płyta fundamentowa budynku.
    Pomiędzy tymi płytami styrodur grubości 10cm.
    Teoretycznie ten styrodur powinien zachować ciągłość izolacji wraz z
    bramą garażową.
    Praktycznie będzie po nim jeździł samochód.
    Czym to zabezpieczyć?

    Pomyślałem że dam wygiąć pasek blachy, zrobię taką czapkę na ten
    styrodur, z jednej i drugiej będzie zalane betonem i pozostanie na
    wieki.. ale środkiem się to będzie uginało, a nie wiadomo jak grubej
    blachy dać nie chce ze względu na przewodnictwo termiczne.
    Inna opcja dać jaką gumę grubą, np z jakiegoś pasa transmisyjnego, ale
    tego nie wygnę pod kątem prostym i będzie mało estetyczne...

    Macie jakieś propozycje...?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1