  • 31. Data: 2009-05-02 20:25:37
    Temat: Re: proszę o porad
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > Dziękuję za dobrą radę. Wiedziałem, że na Ciebie mogę liczyć.
    > Kurde, zapomniałem jak cię zwą na tej grupie.
    > Chemiczny Jacki?
    > --

    Zanim rzucisz dyskiem przekonaj się czy nie jest to bumerang uprawiaczu
    "winogron".
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.ogrody&aid=84241670

    Pozdrawiam pamiętliwie

  • 32. Data: 2009-05-02 20:37:18
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    skryba pisze:

    > Zanim rzucisz dyskiem przekonaj się czy nie jest to bumerang uprawiaczu
> [...]

    Na nic więcej cię nie stać cio_to?
    --
    pozdr. Jerzy

  • 33. Data: 2009-05-02 21:06:15
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    skryba pisze:

    > Zanim rzucisz dyskiem przekonaj się czy nie jest to bumerang uprawiaczu
> [...]

    Pamięć masz raczej (do) czyli w dupie:
    http://niusy.onet.pl/szukaj.html?q=winoro%B6l%20jerz
    y&x=36&y=3
    --
    pozdr. Jerzy

  • 34. Data: 2009-05-02 21:14:46
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    JerzyN pisze:

    ec.ogrody&aid=84241670

    > Pamięć masz raczej [...] w dupie:

    I czemu mnie to nie dziwi Nauczycielu?
    pozdr. Jerzy

  • 35. Data: 2009-05-03 07:32:16
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > I czemu mnie to nie dziwi Nauczycielu?
    > pozdr. Jerzy

    Odpowiadasz na raty? Czy to tylko intelektualna czkawka?
    :-)))
    Czy gdy się denerwujesz, musisz używać słownictwa "kompostowego"?

  • 36. Data: 2009-05-03 20:52:22
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:653d.00000110.49fd4880@newsgate.onet.pl skryba
    <s...@o...eu> napisał(a):

    > Czy gdy się denerwujesz, musisz używać słownictwa "kompostowego"?

    Hejka. Ja też nie poznaję dawnego kulturalnego Jerzego Nowaka. Albo nie
    wziął pigułek, albo schamniał. :-(
    Pozdrawiam pesymistycznie Ja...cki

  • 37. Data: 2009-05-04 18:58:47
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    skryba pisze:

    > Odpowiadasz na raty? Czy to tylko intelektualna czkawka?
    > :-)))
    > Czy gdy się denerwujesz, musisz używać słownictwa "kompostowego"?

    Akurat robiłem coś innego.
    Mam tak zwaną inteligencję schodkową.
    Tempy jestem.
    Moje IQ ...
    Coś widzę, odpowiadam.
    ... Coś robię i...
    I znów odpowiadam.
    Słownictwa staram się używać odpowiedniego do poziomu intrerlokutora i
    jego zachowania na grupie.
    --
    pozdr. Jerzy

  • 38. Data: 2009-05-04 19:42:16
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    skryba pisze:

    > Odpowiadasz na raty? Czy to tylko intelektualna czkawka?
    > :-)))
    > Czy gdy się denerwujesz, musisz używać słownictwa "kompostowego"?

    O fiu fiu, co to jest słownictwo kompostowe?
    pozdr. Jerzy

  • 39. Data: 2009-05-04 20:06:29
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    skryba pisze:

    > Odpowiadasz na raty? Czy to tylko intelektualna czkawka?
    > :-)))
    > Czy gdy się denerwujesz, musisz używać słownictwa "kompostowego"?

    Sam już nie wiem ale mam cię chyba w ... [nagroda]*

    --
    pozdr. Jerzy

    * Kto wie gdzie mam przedpiszącego?

  • 40. Data: 2009-05-04 20:50:55
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    skryba pisze:

    > Odpowiadasz na raty? Czy to tylko intelektualna czkawka?
    > :-)))
    > Czy gdy się denerwujesz, musisz używać słownictwa "kompostowego"?

    Czy mam poszukać w twoich wypowiedziach takowego słownictwa?
    Google są nadzwyczaj pomocne.
    ;-)

    --
    pozdr. Jerzy