  • 71. Data: 2009-07-28 12:07:01
    Temat: Re: przemyślenia po ostatnich ulewach
    Od: spp <s...@o...pl>

    kris pisze:

    > Skoro gmina wyznacza kolor pokrycia dachu to następnym krokiem będzie
    > wyznaczenie koloru elewacji. I kolejny krok to kolor podjazdu, potem kolor
    > płotu itd.
    > Durnota urzędników nie ma granic przecież.
    > I to nie tylko w Polsce.

    Przy okazji zajrzyj w Kłodzku na ulicę Kromera - zobaczysz do czego
    doprowadził brak jakiejkolwiek kontroli i legalizowanie wszelki samowoli. :(
    A przed wojną ulica nazywała się Bzowa. Małe osiedlowa uliczka w
    robotniczym kwartale - domki niewielkie, jednakowe. A urzędnicza durnota
    kazała sadzić obok każdej furtki krzak bzu - naprzemiennie białego i
    liliowego.
    To ja jednak wolę taką durnotę. :)

    --
    spp

  • 72. Data: 2009-07-28 12:25:06
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > robotniczym kwartale - domki niewielkie, jednakowe. A urzędnicza durnota
    > kazała sadzić obok każdej furtki krzak bzu - naprzemiennie białego i

    Ja do takiej gminy, która by kazała konkretny domek wybudowac i konkretne
    krzaki sadzić bym się nie przeprowadził;))
    A chyba na tej grupie ktoś juz pisał ze jakas gmina kolor kostki na
    podjazdach ma w planie ujete.
    Dawno temu ale było jak pamiętam.
    Jak widać głupota urzędnicza jest nieograniczona.

    Krzysiek

  • 73. Data: 2009-07-28 12:48:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    kris pisze:

    > Ja do takiej gminy, która by kazała konkretny domek wybudowac i konkretne
    > krzaki sadzić bym się nie przeprowadził;))

    Dlatego proponuję pozostawić inwestorom wybór gdzie chcą budować. :)

    --
    spp

  • 74. Data: 2009-07-28 13:13:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Dlatego proponuję pozostawić inwestorom wybór gdzie chcą budować. :)

    Ale inwestorzy mają wolny wybór.
    Tylko finanse są ograniczeniem;)))

    Krzysiek

  • 75. Data: 2009-07-28 17:27:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 12:37:29 +0200, shaman napisał(a):

    > Nie pomyliłem. Raczej brak Ci odpowiedniej wrażliwości. Jesteś zapewne
    > zwolennikiem stawiania betonowych biurowców pomiędzy kamienicami na
    > starówkach i blaszanych marketów w willowych dzielnicach mieszkalnych.
    > Jeśli nie jesteś to chyba sam mylisz słowa.

    Jestem zwolennikiem wolności działania i wolności ponoszenia konsekwencji
    za to działanie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 76. Data: 2009-07-28 19:22:05
    Od: skushinski <s...@n...pl>

    [...]
    > Jestem zwolennikiem wolności działania i wolności ponoszenia konsekwencji
    > za to działanie.

    o, jak miło. Ty masz wolność działania, tzn. budowania wedle swojej
    woli, wiedzy i gustu. Twoi sąsiedzi bliżsi i dalsi ponoszą tego
    działania konsekwencje (przynajmniej ci obdarzeni elementarną
    wrażliwością estetyczną). O wolności jakby trudno mówić, przynajmniej
    póki sąsiedzi nie dysponują legalnie zapasem środków burzących z prawem
    ich użycia. Ale to mało istotne, fakt że światopogląd spójny.

  • 77. Data: 2009-07-28 21:26:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 21:22:05 +0200, skushinski napisał(a):

> [...]
    > póki sąsiedzi nie dysponują legalnie zapasem środków burzących z prawem
    > ich użycia. Ale to mało istotne, fakt że światopogląd spójny.

    Ależ nie. Ja mogę budować co mi się podoba, jednak jeśli przez to, co
    zrobiłem (wybudowałem) ktoś inny doznał uszczerbku (szkody), to jestem
    zobowiązany tą szkodę naprawić.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 78. Data: 2009-07-28 21:36:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J_K_K pisze:

    > Więcej takich jak ty (skoro już piszesz z małej),
    > a będziemy mieli więcej takich atrakcji
    > jak betonowe hotele przesłaniające zamki etc.

    Masz tylko jeden jednobitowy neuron?

    Jest pewna różnica pomiędzy ogólnymi wytycznymi w miejscowym planie
    zagospodarowania przestrzennego (np. ograniczenie liczby kondygnacji,
    wymóg pozostawienia jakiejś części biologicznie czynnej itepe itede), a
    dyktowaniem koloru dachu!

  • 79. Data: 2009-07-28 21:37:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    shaman pisze:

    > Nie pomyliłem. Raczej brak Ci odpowiedniej wrażliwości. Jesteś zapewne

    Mam wrażliwość. Zwłaszcza na jestem wrażliwy na "mikromenedżerów".

    > zwolennikiem stawiania betonowych biurowców pomiędzy kamienicami na
    > starówkach i blaszanych marketów w willowych dzielnicach mieszkalnych.

    A ty pewnie gwałcisz staruszki na pasach ;) (tak, używam twojej
    "szklanej kuli" ;-> )

    > Jeśli nie jesteś to chyba sam mylisz słowa.

    Patrz moja odpowiedź na J_K_K - czyżbyś też był jednobitowcem?

    Patrz wyżej.

  • 80. Data: 2009-07-28 21:38:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kris pisze:

    > Jakieś uregulowania są potrzebne(max wysokość zabudowy np). Ale jak już w
    > planie kolor dachu i elewacji określaja to jest to przęgiecie.

    Nareszcie ktoś myślący, wykraczający poza zakres jednobitowy ;)