  • 1. Data: 2010-09-27 11:00:57
    Temat: pustaki szklane na klatce schodowej - jaka utrata ciepła?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Cześć, mam w projekcie doświetlenie klatki schodowej wykonane z pustaków
    szklanych. Jak wygląda sprawa utraty ciepła przez takie pustaki?

    Z innej beczki - czy można gdzieś kupić większe pustaki szklane niż
    24x24cm? Wiem, że są Seves Glass Block o rozmiarach 33cm i 42,8cm ale
    one kosztują po kilkaset złotych za sztukę. Może ktoś jeszcze produkuje
    większe rozmiary po normalnych cenach?

    PZDR
    Shaman