  • 1. Data: 2009-09-22 18:18:18
    Temat: regeneracja płyty z lastryka
    Od: "brychol" <b...@p...fm>

    Witam!

    W jaki sposób można zregenerować wypłukaną
    płytę nagrobkową?
    Mam na myśli amatorskie wykonanie, bez demontażu
    płyty. Możecie coś doradzić?

    Pzdr
    Rycho.

  • 2. Data: 2009-09-22 18:33:17
    Temat: Re: regeneracja płyty z lastryka
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "brychol" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Witam!
    >
    > W jaki sposób można zregenerować wypłukaną
    > płytę nagrobkową?
    > Mam na myśli amatorskie wykonanie, bez demontażu
    > płyty. Możecie coś doradzić?

    Kamień szlifierski w rękę lub maszynę i szlifowanie na mokro.

  • 3. Data: 2009-09-22 19:18:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    wiadomości news:h9b59f$113p$1@newsread2.aster.pl...

    > Kamień szlifierski w rękę lub maszynę i szlifowanie na mokro.

    Ręcznie to może to trochę potrwać. :-)
    Ja szlifowałem schody kamieniem w wiertarce, ale skąd wziąć prąd na
    cmentarzu?

  • 4. Data: 2009-09-22 19:41:41
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Ręcznie to może to trochę potrwać. :-)
    > Ja szlifowałem schody kamieniem w wiertarce, ale skąd wziąć prąd na
    > cmentarzu?

    Z wkrętarki akumulatorowej :-)))))
    albo z agregata.
    A tak poważnie - jaki efekt takiego szlifowania? Jaki rozmiar kamienia? Ile
    czasu zajęło szlifowanie / jakie schody?

    Pozdrrr... Reksio

  • 5. Data: 2009-09-22 19:43:48
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Z wkrętarki akumulatorowej :-)))))
    > albo z agregata.
    > A tak poważnie - jaki efekt takiego szlifowania? Jaki rozmiar kamienia?
    > Ile czasu zajęło szlifowanie / jakie schody?

    Ja kiedyś w czynie społecznym szlifowałem parapety lastrykowe, które były
    produkowane na budowie (jakieś 15 lat temu). Trzeba było przebić się przez
    warstwę betonu i wygładzić kamyki. Ręcznie to ciężka harówa.

  • 6. Data: 2009-09-23 05:19:07
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .
    > A tak poważnie - jaki efekt takiego szlifowania? Jaki rozmiar kamienia?
    > Ile czasu zajęło szlifowanie / jakie schody?

    Kamień miałem jakiś 22-25cm, wiertarka 2500obr/min. Efekt jak na amatorskie
    wykonanie może być, ale nie jest to to samo co w zakładzie kamieniarskim.
    :-)

  • 7. Data: 2009-09-23 17:54:31
    Od: "brychol" <b...@p...fm>

    Witam!

    Dzięki wszystkim za rady, poszukam jakiejś
    szpachli. Może szlifowanie po zabiegu szpachlowania
    będzie mniej pracochłonne.

    Pzdr
    Rycho.

  • 8. Data: 2009-09-23 17:59:34
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Witam!
    >
    > Dzięki wszystkim za rady, poszukam jakiejś
    > szpachli. Może szlifowanie po zabiegu szpachlowania
    > będzie mniej pracochłonne.

    Ja to bym się zajął jednak żywymi.