    From: "itam" <k...@g...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: remont mieszkania - kilka spraw - długawe
    Date: Sun, 2 Jan 2011 19:27:40 +0100

    Witam,

    mam kilka pytań do tematów wiązanych z remontem. Mieszkanie jest stare i
    zapuszczone.
    W pokoju jest parkiet (mała klepka). Planuję połozyć na niego panele.
    Niestety powierzchnia parkietu
    jest nierówna. Nierówności dochodzą do 2 cm, przy łacie dwumetrowej (na 1/4
    częsci pokoju).
    Parkiet chciałbym zostawić (nie usuwać go) ze względu na właściwości
    izolacyjne
    Pytania:
    1. Czym dokonać dezynfekcji i mycia? (mocno zapuszczony)
    2. Jak wyrównać powierzchnię, aby panele nie jeździły? (np. na folii
    miejscowo wykonać jakąś zbrojoną siatką wylewkę, żywicę?)
    3. Może jakieś lepsze pomysły

    Z innej beczki - kaloryfery:
    Chę oczywiście wymienić kaloryfery. We wspomnianym pokoju jest kaloryfer
    żeliwny x 17 żeber. Na oko około 2000-2300 W (nie wiem jaklie są temperatury
    wody zasilającej i powrotu). Na stronie producent Purmo
    znalazłem ofertę, ale dla w/w mocy to koszt rzędu 900 zł/szt. Jakiś
    odpowiednik i tańszy?

    Łazienka/kuchnia - miejscowe ogrzewanie podłogowe (tylko pod nogi)
    tu nie mam żadnego doświadczenia. W necie poczytałem o matach i wężach.
    Generalnie widziałbym takie ogrzewanie sprzężone z włącznikiem światła lub
    oddzielny włącznik (bez sterownika). Na co zwrócić uwagę? Co polecacie.

    dziękuję za wszelkie wskazówki