  • 1. Data: 2011-01-09 12:22:53
    Temat: rośliny w skrzynkach w pokoju
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    czy musza byc dziurki od spodu w skrzynkach? pytam bo nie chce zalac paneli
    przy podlewaniu

  • 2. Data: 2011-01-09 13:30:59
    Temat: Re: rośliny w skrzynkach w pokoju
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > czy musza byc dziurki od spodu w skrzynkach?
    Hejka. Teoretycznie tak. :-)

    > pytam bo nie chce zalac paneli przy podlewaniu
    Czyżbyś skrzynki z ziemią chciał postawić bezpośrednio na podłodze?
    Pozdrawiam bezpodstawnie Ja...cki

  • 3. Data: 2011-01-09 14:46:52
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    mam jeden pokój pustyn arazie a jest to od południa i sporo słonca
    przeciez nie ma podstawek pod skrzynki :)
    nawet na stole jak postawie to i tak zaleje

  • 4. Data: 2011-01-09 15:19:08
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-09 15:46, Rafał pisze:

    > przeciez nie ma podstawek pod skrzynki :)
    > nawet na stole jak postawie to i tak zaleje

    Oczywiście, że są. Skrzynki z podstawkami - w zwykłym hipermarkecie
    kupowałam.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 5. Data: 2011-01-09 16:53:37
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > czy musza byc dziurki od spodu w skrzynkach? pytam bo nie chce zalac
    > paneli przy podlewaniu

    Oczywiście, dziurki nie są konieczne, tylko bez dziurek, podlewanie wymaga
    większej uwagi i chyba trochę doświadczenia. Od kilku lat w doniczce bez
    dziurek uprawiam dracenę marginata. Stoi bezpośrednio na panelach. Ma się
    dobrze - 2 m wysokości.

    Antoni Broniak

  • 6. Data: 2011-01-09 19:15:17
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    Są też jeszcze "samonawadniające się" skrzynki i doniczki. Trzeba
    tylko uważać, żeby nie "przewodnić".

    http://www.frajman.pl/samonawadniajaca-skrzynka-fraj
    man-60.htm

    Ania

  • 7. Data: 2011-01-13 16:45:58
    Od: "MM" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > czy musza byc dziurki od spodu w skrzynkach? pytam bo nie chce zalac
    > paneli przy podlewaniu
    Muszą, ale skrzynkę trzeba postawić na specjalnej tacy - możbna kupić w
    kwiaciarni...

  • 8. Data: 2011-01-29 15:54:00
    Od: m...@o...pl

    > Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Muszą, ale skrzynkę trzeba postawić na specjalnej tacy - możbna kupić w

    > kwiaciarni...

    tak trzeba, kwiat musi oddychać, można kupić w kwiaciarni !!