  • 1. Data: 2010-02-19 10:08:00
    Temat: rura spalinowa od komonika - inny watek
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Mam problem, zrobilem za wysoko wejscie rury od kominka (14kW) do przewodu
    kominowego. Mam ok. 25 cm od góry rury do sufitu, na dokładkę wszystko
    blisko podciągu.
    Zastanawiam sie jak z opresji wybrnac - moze w kominku zrobic izolowana
    polke jakies 60 cm ponizej sufitu a rure ponad ta polka zaizolowac gruba
    welna i przeprowadzic przez komore dekompresyjna.
    Jesli ktos potrafi mi pomoc dosle rysunki + zdjecia
    pzdr qaz

  • 2. Data: 2010-02-19 12:00:34
    Temat: Re: rura spalinowa od komonika - inny watek
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    qaz said the following on 19.02.2010 11:08:
> [...]
    > welna i przeprowadzic przez komore dekompresyjna.
    > Jesli ktos potrafi mi pomoc dosle rysunki + zdjecia

    Jest dobrze, dluza rura - wiecej oddanego ciepla.
    Komora dekompresyjna, jezeli strop nie jest z drewna jest zbedna.
    S.