  • 21. Data: 2011-09-27 14:56:31
    Temat: Re: sezon grzewczy uważam za otwarty
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j5ntlo$rju$1@opal.futuro.pl...

    > "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message

    > Obawiam się, że większe od ciebie :-)

    Pokoj wiekszy od czlowieka, to niekoniecznie moloch.

  • 22. Data: 2011-09-27 15:00:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    c.googlegroups.com...
    On 25 Wrz, 20:49, Skimir <p...@M...onet.pl> wrote:

    >Ja mam TV plazme 50' co bierze ze 150W srednio. Do tego dwa kompy z
    >drugie tyle to jest razem z 300W. Do tego kino, N'ka i dwie siedzace
    >osoby to da gdzies z 500W! Przy -20stC dla salonu nie wystarczy
    >(trzeba ~2kW) ale do ogrzania np. mojej sypialni juz tak! Takze przy
    >takich jak obecne temperatury takie zyski to spore zrodlo ciepla :)

    W sypialni masz to wszystko odpalone?

    BTW ta enka to powazny punkt, mysle, ze nalzaloby doliczyc komorke rowniez,
    a i sprezyny w lozku

  • 23. Data: 2011-09-27 20:08:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > BTW ta enka to powazny punkt, mysle, ze nalzaloby doliczyc komorke
    > rowniez, a i sprezyny w lozku

    Ghost, a gdzies Ty sie przechowywal przez ostatnie pare miesiecy?

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2011-09-27 20:42:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Wrz, 17:00, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > BTW ta enka to powazny punkt, mysle, ze nalzaloby doliczyc komorke rowniez,
    > a i sprezyny w lozku

    Recorder bierze ok 40W non stop (obojetnie czy w trybie standby czy
    wlaczony). Ziarnko do ziarnka.. I tak dalej.

    --
    Adam

  • 25. Data: 2011-09-28 05:59:06
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-27 22:42, Adam pisze:

    > Recorder bierze ok 40W non stop (obojetnie czy w trybie standby czy
    > wlaczony). Ziarnko do ziarnka.. I tak dalej.

    A ile z tych 40W zamienianych jest w ciepło?

  • 26. Data: 2011-09-28 08:09:52
    Od: Yakhub <j...@g...com>

    On 28 Wrz, 07:59, wolim <n...@t...pl> wrote:

    > A ile z tych 40W zamienianych jest w ciepło?

    A Twoim zdaniem, co ten recorder robi z tą energią, której na ciepło
    nie zamienia?

    --
    Yakhub

  • 27. Data: 2011-09-28 08:13:24
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-28 10:09, Yakhub pisze:

    > A Twoim zdaniem, co ten recorder robi z tą energią, której na ciepło
    > nie zamienia?

    Po co kupować grzejnik 2000W? Kup 4 telewizory po 500W - będzie
    przyjemnie z pożytecznym :)

  • 28. Data: 2011-09-28 08:51:45
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wolim <n...@t...pl> napisał(a):

    > ,

    > Po co kupować grzejnik 2000W? Kup 4 telewizory po 500W - będzie
    > przyjemnie z pożytecznym :)

    Bo tańszy. Najtańszy termowentylator jaki widziałem kosztował 29,90. Z 2kW z
    czterech telewizorów pobierających 2kW tylko kilka procent zamienia się na
    energię inną niż ciepło w momencie kiedy telewizory są włączone. Te kilka
    procent też się zamieni kiedyś na ciepło.

  • 29. Data: 2011-09-30 21:25:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    >A Twoim zdaniem, co ten recorder robi z tą energią, której na ciepło
    >nie zamienia?

    Sciera lozyska, przeklada domeny, swieci ledami, sieje falami radiowymi itd.

  • 30. Data: 2011-09-30 21:26:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ghost, a gdzies Ty sie przechowywal przez ostatnie pare miesiecy?

    Ja? Nigdzie. Czuwam skrycie.