  • 11. Data: 2011-02-22 14:04:46
    Temat: Re: siłowniki do bramy - ilość otwarć w cyklu
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:ik0epa$t1i$1@news.onet.pl...
    > Przeciez Adam wyjasnił dokładnie co i jak. Skoro nie zrozumiałes to
    > przeczytaj jeszcze raz na spokojnie

    jak nie umiecie skutecznie pomóc (jednznacznie odpowiedź) to trudno
    czy ktoś może mi pomóc z interpretacją tego parametru?

    Skoro ilosć cykli w godzinie oznacza/ wnynika z szybkości otwarcia, to po co
    podaje się szybkość otwarcia/zamknięcia pojedynczego w tej samej tabeli w
    specyfikacji?

    aaa i skoro tak, to:
    - który parametr mówi o obciążeniu (wytrzymałosci) elementu? podawany jest
    opisowo taki czynnik jak 'niska/ wysoka intesywność. Skoro ilosć cykli
    określa fizczyczny (i całkiem niekwantowy) limit w ilości użyć, to jak
    intepretować ten ostatni?

  • 12. Data: 2011-02-22 14:09:35
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote in message

> [...]

    dwa razy dziennie:
    pierwszy raz: rano (ok godz ósmej - wyjazdy do pracy)
    drugi raz: ok 16stek (powroty z pracy)

    W praktyce zwazywszy na czas otwarcia/zamknięcia braka mie otworzy sie
    więcje razy niż 55 (czy ileśkolwiek to wynosi), ale wygląda to tak że brama
    jest otwierana -> zamyka sie połowicznie -> następny otwiera ją etc
    brama wahluje (nie są wykonywane pełne cykle, no a tych otwarć z niepełnym
    zamknięciem jest wtedy więce w godzinie)

  • 13. Data: 2011-02-22 14:12:56
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-22 12:09, amba pisze:
> [...]
    > (jeśli wynosi on '55/h', a w praktyce dwa razy dziennie (wyjazd do pracy
    > / powrót z pracy) jest 100/h, to czy jest to przekroczenie powodujące

    Zapewne związane jest to z wytrzymałością termiczną w "normalnych"
    warunkach (temp., wilgotność itp.). Zimą pewnie jest OK, ale latem może
    paść lub poważnie skrócić trwałość (np. izolacji siłownika/silnika) przy
    pracy napędu ze zbyt wysoką temperaturą.

    --
    sendilkelm

  • 14. Data: 2011-02-22 14:27:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 22 Lut, 15:04, "amba" <a...@m...pl> wrote:

    > Skoro ilos cykli w godzinie oznacza/ wnynika z szybko ci otwarcia, to po co
    > podaje si szybko otwarcia/zamkni cia pojedynczego w tej samej tabeli w
    > specyfikacji?

    Zeby cymbal ktory nie potrafi liczyc znal odrazu oba parametry.
    Instrukcje sa dla debili, nie wiedziales ? Moze to jest instrukcja
    napedu made by USA ? :P
    pozdr.

    --
    Adam

  • 15. Data: 2011-02-22 15:02:54
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "amba" <a...@m...pl> wrote:

> [...]
    > brama wahluje (nie są wykonywane pełne cykle, no a tych otwarć z niepełnym
    > zamknięciem jest wtedy więce w godzinie)

    Takie wahlowanie bramy to dla niej zabójstwo. Jeśli brama jest ciężka, to
    powoduje większe obciążenie niż zwyczajne cykle. Domyślam się, że piszesz o
    bramie wjazdowej na jakieś osiedle lub do zakładu bo 100 cykli na godzinę to
    bardzo dużo.
    Ciężka brama powinna być zabezpieczona przed takimi niepełnymi cyklami, powinna
    również mieć mechanizm spowalniający ją przy domykaniu, bo będzie "odbijać" a
    mechanizm potraktuje to jako natrafienie na przeszkodę.
    Bardziej obawiałbym się o "wózek", który jeździ po ślimaku niż o sam silnik.

    --
    Bartek

  • 16. Data: 2011-02-22 15:40:07
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    > Ciężka brama powinna być zabezpieczona przed takimi niepełnymi cyklami,
    > powinna

    dzięki, to pomocne info.

  • 17. Data: 2011-02-22 18:36:40
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-02-22 15:04, amba pisze:

    > Skoro ilosć cykli w godzinie oznacza/ wnynika z szybkości otwarcia, to
    > po co podaje się szybkość otwarcia/zamknięcia pojedynczego w tej samej
    > tabeli w specyfikacji?

    Pewnie z tego samego powodu dla którego moc silników w wielu
    specyfikacjach podają w KM i KW.

    --
    M.

  • 18. Data: 2011-02-22 20:29:49
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message
    > Pewnie z tego samego powodu dla którego moc silników w wielu
    > specyfikacjach podają w KM i KW.

    średnia analogia - w twoim przykładzie jest to ten sam parametr.