  • 1. Data: 2009-02-07 00:39:14
    Temat: skad zdobyc taka sprezynke (z uchwytu pily szablastej)
    Od: a...@g...com

    Hej!

    Manka juz mecze na privie, ale moze ktos z Was wie (Scream ??;) skad
    zdobyc takie oto cudo:

    http://szyna.civ.pl/ferm/s1.jpg
    http://szyna.civ.pl/ferm/s2.jpg

    Jak widac na jednym koncu jest kawaleczek urwany. Srednica tego to
    2,1cm. Pochodzi to z uchwytu pily szablastej ("lisi ogon") Ferm
    FRS-600D. Ta sprezynka odpowiadala za "odbijanie" uchwytu do pozycji,
    gdzie trzpien jest wysuniety i trzyma brzeszczot. Nie wiem gdzie takie
    cudo mozna kupic ? ;) Ew. moze caly nowy uchwyt ale jak to rozebralem
    to nie wygladalo, zeby bylo to wymienne (choc byl jakis klin, moze po
    wybicu moznaby wymienic calosc).

    Ew. wie moze ktos, czy w Polsce jest serwis sprzetu Ferm'a ? :)
    Dzieki,
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2009-02-07 04:46:54
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Hej!
    >
    > Manka juz mecze na privie, ale moze ktos z Was wie (Scream ??;) skad
    > zdobyc takie oto cudo:
    >
    > http://szyna.civ.pl/ferm/s1.jpg
    > http://szyna.civ.pl/ferm/s2.jpg

    W wersji delikatniejszej podobne byly przy gaznikach
    (powrót przepustnicy)
    W mocniejszej (do przyciecia) - przy pedale hamulca.
    Popatrz po motoryzacyjnych typu Fiat, Skoda, Lada,

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-02-07 08:20:16
    Od: a...@g...com

    On 7 Lut, 05:46, "JKK" <j...@i...fm> wrote:

    > W wersji delikatniejszej podobne byly przy gaznikach
    > (powrót przepustnicy)
    > W mocniejszej (do przyciecia) - przy pedale hamulca.
    > Popatrz po motoryzacyjnych typu Fiat, Skoda, Lada,

    Dzieki, poszukam tez w garazu:)

    BTW. Da sie to jakas wygiac? Cholerstwo wyglada na hartowane i chyba
    bedzie pekac, zamiast sie wyginac :( Wystarczy taki maly haczyk zrobic
    ehm :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2009-02-07 20:06:49
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    On 7 Lut, 05:46, "JKK" <j...@i...fm> wrote:

    > BTW. Da sie to jakas wygiac? Cholerstwo wyglada na hartowane i chyba
    > bedzie pekac, zamiast sie wyginac :( Wystarczy taki maly haczyk zrobic

    Najpierw odpuscic koniec i potem wygiac...
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 5. Data: 2009-02-08 00:28:06
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

> [...]
    >
    > BTW. Da sie to jakas wygiac? Cholerstwo wyglada na hartowane i chyba
    > bedzie pekac, zamiast sie wyginac :( Wystarczy taki maly haczyk zrobic

    Ja nie, ale wielu moich mlodszych znajomych wychowanych tu na hamerykanskich
    zasadach, zrobiloby to w prosty sposob. Kupujesz identyczne so-zo, bo tak sie
    tu w jezyku tubylcow ten "narzad" nazywa, wymieniasz te sprezynki miejscami i
    kupiony narzad oddajesz tego samego dnia, jako uszkodzony, ktory sie zepsul po
    pierwszym wlaczeniu....
    Pzdr.
    Pzdr.

  • 6. Data: 2009-02-08 09:06:21
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miejscami i
    > kupiony narzad oddajesz tego samego dnia, jako uszkodzony, ktory sie

    I to jest najlepsze rozwiązanie;)))

    Kris

  • 7. Data: 2009-02-08 09:36:18
    Od: a...@g...com

    wiadomoscinews:fa394f89-cf0a-4183-8a4e-e243a22e4009@
    p13g2000yqc.googlegroups.com...

    > Najpierw odpuscic koniec i potem wygiac...

    Co to znaczy "odpuscic" ?? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2009-02-08 09:39:01
    Od: a...@g...com

    On 8 Lut, 01:28, "tornad" <t...@v...pl> wrote:
    [...]
> [...]
    > kupiony narzad oddajesz tego samego dnia, jako uszkodzony, ktory sie zepsul po

    Oddac moge ale na gwarancje - dadza nowy ;) Dopiero o ile sie
    orientuje po trzeciej awarii moge rzadac zwrotu kasy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2009-02-08 09:46:02
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Co to znaczy "odpuscic" ?? :)

    pewnie wyprostowac troche ostatniego zwoju ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2009-02-08 09:54:53
    Od: a...@g...com

    On 8 Lut, 10:46, "JKK" <j...@i...fm> wrote:

    > pewnie wyprostowac troche ostatniego zwoju ;-)

    Noooo ale jak pisalem to chyba jest jakies hartowane bo IMHO peknie,
    niz sie wygnie. Ale jeszcze nie probowalem - wszystkie narzedzia mam
    na budowie, nawet kleszczy tu nie mam eh ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.