  • 1. Data: 2009-06-24 06:46:15
    Temat: smród z pralki
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    kilka dni temu coś się zepsuła w pralce i prawie zagotowała wode i jej nie
    wylała.
    Tak stała ze 2h zanim przyjechałem i to wypompowałem.
    Od tego dnia z pralki śmierdzi zgnilizną. Czemu? Jak sie tego pozbyc?

  • 2. Data: 2009-06-24 09:29:54
    Temat: Re: smród z pralki
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Rafa? wrote:
    > kilka dni temu co? sie zepsu?a w pralce i prawie zagotowa?a wode i jej nie
    > wyla?a.
    > Tak sta?a ze 2h zanim przyjecha?em i to wypompowa?em.
    > Od tego dnia z pralki ?mierdzi zgnilizn?. Czemu? Jak sie tego pozbyc?

    Pralka juz dziala? Jesli tak to puste pranie z octem - ew z kwaskiem
    cytrynowym.

  • 3. Data: 2009-06-24 10:15:43
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Maverick" <m...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:h1srmi$avf$1@inews.gazeta.pl...
    > Pralka juz dziala? Jesli tak to puste pranie z octem - ew z kwaskiem
    > cytrynowym.

    Najlepiej z 5 paczek kwasku.

    Tomasz

  • 4. Data: 2009-06-24 10:30:57
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak stała ze 2h zanim przyjechałem i to wypompowałem.
    > Od tego dnia z pralki śmierdzi zgnilizną. Czemu? Jak sie tego pozbyc?

    Gniją sobie resztki detergentów. Być może masz pusty syfon, który tworzy wąż
    odpływowy i śmierdzi po prostu z kanalizacji. Należy jeszcze sprawdzic czy
    masz szczelny/sprawny elektrozawór na wejściu do pralki. Jako że te
    elektrozawory dość nagminnie przepuszczają co powoduje gnicie resztek
    detergentów i smród z pralki dobrym zwyczajem jest zamykanie zaworu
    dopływowego każdorazowo po użyciu pralki. Uniknie się smrodu i przykrej
    niespodzianki w postaci zalanego mieszkania w przypadku dłuższej
    nieobecności w domu.
    --
    Jackare