  • 11. Data: 2010-12-08 23:12:17
    Temat: Re: stelaż do bidetu - jak dobrać
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 14-11-2010 o 23:31:52 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

    > Dlatego kup jakikolwiek wyrób krajowego producenta za połowę ceny Grohe
    > i spokojnie wystarczy. Wysokość montażu samego bidetu i tak sobie
    > ustawisz, a wysokość góry, jeśli nie będzie się zgrywać, dorównasz
    > konstrukcją do gipskartonów.

    Niestety nie udało mi się znaleźć odpowiednio taniego stelaża do bidetu co
    by pasowało i wysokość stelaża i wysokość miski do obecnego wc. W takim
    razie chciałem prosić was o poradę jak to zabudować aby wyrównać, a przy
    okazji jeszcze dodatkowo zabudować rurę kanalizacyjną:
    - stelaże znajdować się będą jeden po jednej, drugi po drugiej stronie
    rury kanalizacyjnej - która wystaje mniej od ściany niż stelaże (schowa
    się pod nidą przylegającą do stelaży od przodu do ich wysokości
    - na całej ścianie będzie kładziona nida
    - chciałem aby w miejscu gdzie są stelaże powstała półka (nad jednym i nad
    drugim stelażem)
    - jeden ze stalaży będzie na nieco innej wysokości (około 5 cm różnicy)
    - rura kanalizacyjna powyżej stelaży też ma być zabudowana, ale tylka na
    jej szerokość i głębokość
    - jak to wszystko połączyć, jakich profili uzyć?

    może znacie jakieś strony z opisami podobnych zabudowań

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 12. Data: 2010-12-10 09:52:07
    Od: Tomek <n...@n...podaje.pl>

    W dniu 2010-12-09 00:12, lukas pisze:

    > Niestety nie udało mi się znaleźć odpowiednio taniego stelaża do bidetu
    > co by pasowało i wysokość stelaża i wysokość miski do obecnego wc.

    Nie wiem co to jest dla Ciebie "odpowiednio tani", ale ja bidet
    powiesiłem na najtańszym stelażu jaki znalazłem, coś typu
    http://www.lazienkaplus.pl/pl/stelaz-do-bidetu-kolo-
    99090,46982,129,i.html
    Wydaje mi się, że wtedy cena oscylowała koło 200 pln.

    I można było w nim dowolnie wyregulować zarówno wysokość montażu bidetu
    (przesuwana blacha do której dokręcamy śruby montażowe bidetu) jak i
    samego stelaża (wysuwane nogi)

    I po zabudowie nie widać że sedes na Gebericie wisi a bidet na Kole :)

    --
    Tomek

  • 13. Data: 2010-12-10 19:14:30
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 10-12-2010 o 10:52:07 Tomek <n...@n...podaje.pl> napisał(a):

    > I można było w nim dowolnie wyregulować zarówno wysokość montażu bidetu
    > (przesuwana blacha do której dokręcamy śruby montażowe bidetu) jak i
    > samego stelaża (wysuwane nogi)

    ja też myślałem o tym stelażu, ale on ma minimalnie 1150mm od podłoża do
    górnej krawędzi. Ja mam tak ustawiony stelaż od wc, że mam go na wysokości
    1140 zatem jest różnica 10mm (niby nie dużo, a jednak)

  • 14. Data: 2010-12-10 22:57:54
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    lukas <l...@w...pl> napisał(a):

    > górnej krawędzi. Ja mam tak ustawiony stelaż od wc, że mam go na
    wysokości

    > 1140 zatem jest róşnica 10mm (niby nie duşo, a jednak)

    To go w posadzkę wpuść.

  • 15. Data: 2010-12-10 23:00:53
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 10-12-2010 o 23:57:54 Piotr <c...@g...pl> napisał(a):