    From: scruffty <s...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: styro pod ogrzewanie podłogowe
    Date: Fri, 25 May 2012 21:50:17 +0200

    Witam,

    Mam na parterze jakieś 70 m2 pod podłogówkę. Planowałem dać 20 cm styro,
    teraz jednak zastanawiam się czy nie dać 5 cm xpsa i na to 10 cm styro
    podłogowego (2x5cm). XPS lepiej zniesie ew. wilgoć, gdyby się coś podziało,
    a trzy przekładki zapewnią lepszą izolację. Będę układał sam, więc
    robocizna to tyle tylko, że stracę więcej czasu. Czy dobrze myślę, czy dać
    20 podłogowego jak pierwotnie zakładałem?

    Druga sprawa, jaka powinna być minimalna grubość chudziaka - 8 cm
    wystarczy, czy min. 10 cm?

    Trzecia sprawa: miejsce pod kominek: myślę oddylatować, dać grubszy
    chudziak (15 cm) zazbrojony siatką, na to 5cm XPS, na to grubszą wylewkę,
    znów zazbrojoną.

    scruffty