  • 21. Data: 2010-11-12 08:19:42
    Temat: Re: styrodur a myszy - bać się?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-11-2010 o 19:04:11 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > bo Tornad to taki fajny folklor tej grupy, podobnie jak Kiki i jeszcze
    > kilku...
    No zgadza się :) ja sie zastanawiam skąd oni maja tyle czasu aby pisać
    takie tyrady :)

    > nawet sie już nikomu nie chce prostować tych jego tyrad, czasem coś tam
    > jest z sensem ale większość tego co pisze to delikatnie mówiąc b***t :)
    :)))) czasami przeczytam początek, a resztę odpuszczam :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 22. Data: 2010-11-12 08:28:59
    Temat: Re: styrodur a myszy - baÄ&#8225; siÄ&#8482;?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-11-2010 o 00:50:34 Tornad <t...@h...com> napisał(a):

    > To ja po nocach nie spie, czesto zamiast do roboty, siadam i pisze by
    > Rodakow
    > w pewnych sprawach nieco oswiecic a tu zamiast to docenic,

    Tornad dobrze że piszesz i cenię twoje porady dotyczące np gruntów itp
    ale staraj się streszczać i pisać z sensem.
    A ty czasami delikatnie mówiąc fanazjujesz :)
    Pisz mniej i z sensem a wszyscy cię będą cenić.

    > Bede kultywowal swoje hobby, ktorym jest fizyka i wole obalac Einsteina
    > niz
    > szarpac sie tu z osobnikami, korym byc moze jakos przeszkadzam.
    No czytałem to na elektronice i powiedziałem ci że fajne fantazje masz
    aczkolwiek całkowicie nierealne.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 23. Data: 2010-11-12 08:45:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janusz_kk1 wrote:
    > No zgadza się :) ja sie zastanawiam skąd oni maja tyle czasu aby pisać
    > takie tyrady :)

    > :)))) czasami przeczytam początek, a resztę odpuszczam :)

    no Tornad jest fajny facet tylko ma za dużo czasu wyraźnie.

  • 24. Data: 2010-11-12 09:24:50
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > no Tornad jest fajny facet tylko ma za dużo czasu wyraźnie.

    Oj Dyjor, wylewasz dziecko z kapiela.
    Jestem na grupie krocej niz ty ale tez juz zauwazylem ze niewiele jest
    sensownych dyskusji. Atrakcyjnosc takiej grupy to nie tylko
    merytorycznosc ale tez klimat. Tornad na pewno wprowadzal klimat a jak
    dla mnie (poniewaz sie nie znam mam prawo tak oceniac) - rowniez
    merytoryke.
    Dyjor dobry jestes ale jak sam zostaniesz na grupie to nikt sie o tym
    nie dowie.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 25. Data: 2010-11-12 10:16:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kadar wrote:

> [...]
    > merytoryke.
    > Dyjor dobry jestes ale jak sam zostaniesz na grupie to nikt sie o tym

    a co ty tak do mnie jak na zebraniu aktywu robotniczego? :)

  • 26. Data: 2010-11-12 10:41:44
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > a co ty tak do mnie jak na zebraniu aktywu robotniczego?  :)

    Czym jestesmy jak nie aktywem robotniczym. Sami zapie...... jak osly
    bo fahovcy powyjezdzali albo nigdy ich nie bylo.
    Te nasz windowsy to okienka na wiedze. Czy wiesz ile czasu mi zajelo
    rozpoznanie czy ktos na grupie mowi do rzeczy czy bredzi? Duzo.
    Naprawde taka grupa ma wartosc.

    KADAR

  • 27. Data: 2010-11-13 18:59:57
    Od: "Papo5merfo" <gramy.w.gałe@tusek.pl>

    Órzytkownik "janusz_kk1" napisał:

    > No zgadza się :) ja sie zastanawiam skąd oni maja
    > tyle czasu aby pisać takie tyrady :)

    bo wychodzi na to ż to jakiś podszywaniec/podszywańcy udajacy fachofcuz z
    hameryki, mających pełne łapy roboty, a to tylko pozory, strasznie się
    obraża jak ktoś wytknie jakieś partctfo komuszym PRLowskim fachtłapom
    nierobom, jak w przysłowiu "udesz w stuł tralalala":O)
    ma tyle czasu na pisanie bo pewnie ktoś mu za to pisanie płaci:O)

  • 28. Data: 2010-11-14 11:12:09
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 12 Lis, 00:50, "Tornad" <t...@h...com> wrote:

    > Moze moj poziom, ktory jak moge staram sie dostosowac do percepcji
    > przecietnego Czytelnika jest jeszcza za wysoki, nie wiem. I chyba sie nie
    > dowiem bo postanmowilem swoje wystepy i nadawanie na tej grupie zakonczyc.

    Tornad - nie badz taki i zostan, ja chetnie Twoje wywody czytam i ze
    trzy lata temu jak zaczynalem budowe - sporo mi pomogles :) I zapewne
    nie tylko mi. A to, ze komus cos sie nie podoba - zycie.. Jeszcze sie
    taki nie znalazl co by wszystkim dogodzil ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2010-11-15 07:28:34
    Temat: Re: styrodur a myszy - ba&aelig; si&ecirc;?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 17:53, hk pisze:

    > Czym kleiłeś? Ile wychodziło tego czegoś na m2?
    Izobud WK
    Powinno wyjść 0.8-1.3kg/m2 - a ile wyjdzie to się okaże jak skończę :)

    PZDR
    Shaman