  • 1. Data: 2009-06-14 22:38:32
    Temat: trawnik na wydmie - solucja
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    mimo "dobrych" rad i szczerego zniechęcania, podjęliśmy wyzwanie
    urządzenia trawnika na wydmie w środku lasu. Jest sukces, a przepis dość
    prosty: 5-10 cm kwaśnej* ziemi z torfowiska, 2 wiadra florovitu, worek
    trawy z Iławy, podlewanie, koszenie, korzystna pogoda.
    nie nadążamy cholery kosić ;-)

    http://www.bokomaru.com.pl/?p=366

    * to nie specjalnie, taka po prostu była w zasięgu...
    --
    bartek

  • 2. Data: 2009-06-14 23:50:44
    Temat: Re: trawnik na wydmie - solucja
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    bokomaru wrote:
    > mimo "dobrych" rad i szczerego zniechęcania, podjęliśmy wyzwanie
    > urządzenia trawnika na wydmie w środku lasu. Jest sukces,

    Po tym wyzwaniu spróbuj teraz prostej rzeczy. Posadź na tymże piachu palmę:)

    moon

  • 3. Data: 2009-06-15 06:56:05
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > prosty: 5-10 cm kwaśnej* ziemi z torfowiska, 2 wiadra florovitu, worek
    > trawy z Iławy, podlewanie, koszenie, korzystna pogoda.

    Cześć!
    Życzę powodzenia w dalszej uprawie! Ale może pokaż fotki tego trawnika po 2
    miesiącach suszy i upałów :)
    Pozdrawiam - Waldek

  • 4. Data: 2009-06-15 08:56:06
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    waldek wrote:
    > ?ycze powodzenia w dalszej uprawie! Ale mo?e poka? fotki tego trawnika po 2
    > miesi?cach suszy i upa?ów :)

    to tylko funkcja nawadniania - nie ma trawnika, ktorego nie daloby sie
    wysuszyc :-)

    --
    bartek

  • 5. Data: 2009-06-15 10:33:49
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "waldek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cześć!
    > Życzę powodzenia w dalszej uprawie! Ale może pokaż fotki tego trawnika po
    > 2 miesiącach suszy i upałów :)

    Ale kazdy trawnik padnie po dwóch miesiacach suszy przeciez.
    Będzie podlewał będzie ok.
    U mnie nawet trawa na podjeżdzie nażwirze zaczyna rosnąć- a jej tam diablicy
    nie siałem przecież.
    Trawa to jak chwast rosnie wszedzie

    Krzysiek