  • 1. Data: 2013-03-02 09:00:01
    Temat: trawy rulez !!!
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Witam
    Mam świadomość, że kwitnące byliny łatwiej wpadaja w oko
    i wydaja sie przez to piękniejsze a uroda traw jest delikatniejsza
    W załączeniu fotka z 1 marca pierwszych kwiatostanów na Seslerii sadlerana
    http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/563279
    _511257865579393_2088348696_n.jpg
    --
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

  • 2. Data: 2013-03-02 09:08:44
    Temat: Re: trawy rulez !!!
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2013-03-02 09:00, Tadeusz Smal pisze:
> [...]
    > i wydaja sie przez to piękniejsze a uroda traw jest delikatniejsza
    > W załączeniu fotka z 1 marca pierwszych kwiatostanów na Seslerii sadlerana

    Na tamtym linku długo zanim odpali sie fotka
    tu powinno być szybciej
    http://trawki.pl/images/trawy/Sesleria%20sadlerana%2
    01%20marca%20B.JPG

    Nie mogłem się zdecydować , które ujęcie ładniejsze więc wkleje oba linki
    http://trawki.pl/images/trawy/Sesleria%20sadlkerana%
    20%201%20marca.JPG
    :)))
    --
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/
    http://facebook.com/trawki

  • 3. Data: 2013-03-02 21:54:47
    Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl>

    W dniu 2013-03-02 09:08, Tadeusz Smal pisze:
    _511257865579393_2088348696_n.jpg

    > Na tamtym linku długo zanim odpali sie fotka
    > tu powinno być szybciej
    > http://trawki.pl/images/trawy/Sesleria%20sadlerana%2
    01%20marca%20B.JPG

    Witam!
    U mnie i jedna i druga otwiera się jednakowo szybko.

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 4. Data: 2013-03-04 09:10:15
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Jan P. Cieciński pisze:
    >>> http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/563279
    _511257865579393_2088348696_n.jpg

    01%20marca%20B.JPG

    > Witam!
    > U mnie i jedna i druga otwiera się jednakowo szybko.

    A u mnie Sesleria się jeszcze nie otwiera, bo pod śniegiem ;-)