  • 1. Data: 2014-01-28 17:45:37
    Temat: wielkie srebrne walce - co to?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    wreszcie skleroza pozwolila mi zapytac o to o czym zawsze zapominalem...
    prawie kolo kazdej budowli typu hala czy supermarket posadowione sa takie
    walce wielkie jak maly czy sredni dom.....
    obite blaszyskiem.....
    maja schodki zeby na to wlezc i rursko jakies z tego wychodzi,
    co to?
    stoi oczywiscie tak jak szklanka :-) , kolo szklarni holenderskich staly
    takie same,mniejsze ale na boku. to wiem - kotly to byly.
    ale u nas?
    tez kotly? deszcz?

  • 2. Data: 2014-01-28 17:47:48
    Temat: Re: wielkie srebrne walce - co to?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jan 2014 17:45:37 +0100 osobnik zwany abn140
    napisał:

> [...]
    > stoi oczywiscie tak jak szklanka :-) , kolo szklarni holenderskich staly
    > takie same,mniejsze ale na boku. to wiem - kotly to byly. ale u nas?

    zbiorniki wody do systemów zraszaczy przeciwpożarowych.
    Wodociąg zwykle nie jest w stanie dostarczyć odpowiednich ilości wody
    potrzebnej w razie pożaru.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?