  • 1. Data: 2015-09-20 11:45:43
    Temat: włącznik/wyłącznik do garderoby
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Moja rodzina ma problem z wyłączaniem światła w garderobie.
    Zamarzyło mi się takie rozwiązanie:
    włącznik dzwonkowy, po włączeniu światło świeci się dwie minuty, lub do
    ponownego kliknięcia w zależności co będzie wcześniej. Idealnie gdyby
    automat zmieścił się w puszce (głęboka) włącznika.
    Istnieje coś takiego? Ewentualnie jak rozpytac googla.

  • 2. Data: 2015-09-20 11:53:37
    Temat: Re: włącznik/wyłącznik do garderoby
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-20 o 11:45, Baczek pisze:
> [...]
    > automat zmieścił się w puszce (głęboka) włącznika.
    > Istnieje coś takiego? Ewentualnie jak rozpytac googla.

    Zamontuj czujnik ruchu. 40zł

    --
    Pete

  • 3. Data: 2015-09-20 13:22:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 września 2015 11:45:49 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
> [...]
    > automat zmieścił się w puszce (głęboka) włącznika.
    > Istnieje coś takiego? Ewentualnie jak rozpytac googla.
    Automat schodowy.
    Albo pomyśl o włączniku w drzwiach- drzwi otwarte światło świeci, zamknięte- gaśnie.

  • 4. Data: 2015-09-20 13:23:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Baczek wrote:

> [...]
    > automat zmieścił się w puszce (głęboka) włącznika.
    > Istnieje coś takiego? Ewentualnie jak rozpytac googla.

    <https://www.google.com/search?q=wyłącznik+czasowy+p
    uszka>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-09-20 13:33:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 września 2015 13:25:50 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > <https://www.google.com/search?q=wyłącznik+czasowy+p
    uszka>
    Ot to właśnie- a ja błędnie napisałem schodowy;)

  • 6. Data: 2015-09-20 13:35:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 września 2015 13:33:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ot to właśnie- a ja błędnie napisałem schodowy;)
    Chociaż też ok:
    https://www.google.com/search?q=wy%C5%82%C4%85cznik+
    czasowy+puszka#q=automat+schodowy+puszka