  • 21. Data: 2010-01-28 16:18:12
    Temat: Re: wycena remontu - warszawa
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 15:47:45 +0100, m napisał(a):

    > Czuje sie oszukany, dzis inna ekipa wycenila calosc prac
    > na ponad 2 razy mniej.

    Zobaczyli, że jest rozgrzebany remont, więc dali Ci atrakcyjną cene po to
    żebyś wypieprzył tamtą ekipę i wziął ich. Normalna gadka. Cena końcowa
    podejrzewam ze bedzie wyzsza, duzo wyzsza.

    > Zreszta ja nie ustalalem, ze
    > bede chcial robic wszytko tylko etapami bo nie mam tyle pieniedzy
    > na calosc.

    Najpierw piszesz ze umowiles sie z nimi na konkretna kwote i zakres prac,
    teraz cos krecisz i sie wycofujesz.

    Obym nigdy nie trafil na takiego klienta jak Ty. Choc niestety trafiam
    coraz czesciej... :(

    Aha, moj post na ktory odpowiadasz był ironią. To tak w razie, gdybys sie
    nie zorientowal.

    --
    best regards,
    scream

  • 22. Data: 2010-01-28 17:31:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
    > Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W trakcie pracy jak 1-2 piwka przy betoniarce wypili to suie nic nie
    > stało. Dacharze to co innego- ale tam ich szef jakby piwko poczuł to
    > won z pracy A kto odpowiada?- nie wiem jak to jest od strony prawnej ale
    > na
    > budowach jednorodzinnych to przewaznie szara strefa wiec i tak
    > bezprawie. U mnie jedynie stan surowy robiła firma i druga firma
    > dach. Ale umów z nimi zadnych nie podpisywałem bo to nic nie daje
    > moim zdaniem

    jakby co to mówisz że wleźli jacyś i coś robili właśnie przyjechałeś i
    miałeś dzwonić po policje bo myślałeś ze to włamanie :)

  • 23. Data: 2010-01-28 18:51:51
    Od: M <M...@w...pl>

    m pisze:

    > rozmawialismy tylko o calosci remontu,
    > nic nie podpisywalismy

    Przedstawili ofertę na całość, byli w mieszkaniu (a może się włamali),
    zaczęli robotę, nie wyrzuciłeś ich więc można przyjąć, że oferta została
    przez ciebie zaakceptowana. Albo się szybko dogadasz, albo za chwilę
    skończą i poproszą o pieniądze za całość.

    M.

  • 24. Data: 2010-01-28 19:14:15
    Od: M <M...@w...pl>

    kris pisze:

> [...]
    > A kto odpowiada?- nie wiem jak to jest od strony prawnej ale na budowach

    AFAIK Kierownik Budowy.

    M.

  • 25. Data: 2010-01-28 19:57:17
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > 5000zl robocizna
    > 2500zl materialy
    >

    > Położenie płytek, zabudowy pionów, położenie podłogi w pokoju,
    > parapety, malowanie i tzw biały montaż.
    >
    > 4000zl robocizna
    >

    > Co do robocizny nie wiem, ale sumarycznie 9tys
    > za tak male mieszkanie w pierwszej chwili wydaje sie
    > bardzo drogo - skoro za postawienie choc by domu
    > w stanie surowym przez murarza mozna to zrobic za 25tys,
    > (jest to firma a nie zenek z henkiem) tyle placi moja kuzynka
    > aktualnie - dom 115m2.

    Tego nie ma co porównywać. Budowanie od zera to luksus i zero uwarunkowań na
    starcie.. Remont małego miekszanka w bloku to pieprzenie się z każdym
    szczegółem w ciasnocie, wynoszenie gruzu i inne luksusy. Remonty to inne
    stawki niż budowa i nie patrzcie tylko na cenę. W remoncie ważna jest
    jakość. Jeżeli komuś nie pasuje żeby "robol" zarabiał 16 tys miesiecznie to
    proszę się brać samemu za kielnię i szpachlę :)
    Nie oceniam tego bo nie widziałem mieszkania. Jeżeli jest bardzo krzywe to
    cena może wcale nie być taka bardzo pojechania a tym 1,5 tygodnia to bym tak
    nie szalał. Robota będzie trwała minimum 3 tygodnie a jeżeli w zakresie jest
    tynkowanie to może i dłużej. Tynk na wielkiej płycie schnie paskudnie
    powoli...
    --
    Jackare