  • 11. Data: 2011-07-06 20:18:29
    Temat: Re: ytong czy suporex solbet?
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    dyskusyjnych:iv263e$hcs$...@n...onet.pl...

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:iv23m9$ti$1@opal.futuro.pl...

    > Jak ocieplasz i tak to nie ma sensu płacić za Ytonga.. Kup tylko klej żeby
    > zamiast na zaprawę to pokleili ci te suporexy cienką fugą.

    >A po co mu klej gdyby ocieplal??

    Żeby mu popękały ściany jak będzie miał cienkie spoiny

  • 12. Data: 2011-07-06 20:57:13
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kup Solbet. Ja kupiłem Ytonga i żałuję, bo i tak trzeba docieplić.

    A po co?

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2011-07-07 05:36:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    >

    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Żeby mu popękały ściany jak będzie miał cienkie spoiny

    "gupoty" po prostu "gupoty".... ;-)

  • 14. Data: 2011-07-07 05:40:44
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

    > No właśnie, oni muszą przez to przejść sami :-)

    "Człowiek doskonale uczy się na błędach. Niestety tylko na własnych".

  • 15. Data: 2011-07-07 07:47:26
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > A po co mu klej gdyby ocieplal??

    Jasne, najlepiej całe ściany z betonu, i tak będą ocieplane.
    Adam

  • 16. Data: 2011-07-07 08:03:58
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-07-2011 o 21:54:31 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > "wolim" <n...@t...pl> wrote in message

    > No właśnie, oni muszą przez to przejść sami :-)
    To po co dajesz rady żeby te 1000 wydał więcej?
    Trzeba radzić jak zrobić tanio a dobrze.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 17. Data: 2011-07-07 19:53:58