  • 11. Data: 2010-09-30 11:18:44
    Temat: Re: z czego gesty żywopłot w ogrodzie naturalnym
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 12:56:22 +0200, mirzan napisał(a):

    > Mam aktinidie na płocie,zachowują się całkiem przyzwoicie,lepiej niż winorośl.
    > Nie rozłażą się tak daleko,owocują,nie zjadają owoców latajace szczury,które
    > czsem nazywane są szpakami.
    > Pozdrawiam.mirzan

    Tylko ze trudno w sklepie ogrodniczym ustalić płeć kupowanego krzaczka - a
    musi być choć jeden zapylacz, znaczy "chłopiec", bo one są dwupienne...

  • 12. Data: 2010-09-30 11:30:36
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Tylko ze trudno w sklepie ogrodniczym ustalić płeć kupowanego krzaczka - a
    > musi być choć jeden zapylacz, znaczy "chłopiec", bo one są dwupienne...

    Można jeszcze kupić u fachowca,któty ma obojnaki,czyli u mnie.Ale dopiero
    wiosną,bo sadzonki wyszły,a nowe jeszcze nie przyszły,czyli nie zrobiły się.
    Pozdrawiam.mirzan