  • 21. Data: 2013-06-07 10:59:48
    Temat: Re: zaczynamy sezon grzewczy? :)
    Od: a...@g...com

    > ten sezon sprawdzimy ile b?dzie kosztowa?o ogrzewania wody ekogroszkiem

    Na bank wiecej. ja z roznych przyczyn musze grzac CWU to lato weglem. Gorniak rusza
    sie co dwa dni. 300 l dobrze ocieplona....
    szacunkowo wyjdzie mi ok pol tony na +-170 dni grzejnych na sama wode. Pol wiadra
    malego wegla, 5 - 7 kilo. No chyba ze wiecej jak waga zle wazy...., sprawdze.
    Ale rozpalasz dobijasz zapominasz. w ekogroszku bedziesz miec cale okresy
    podtrzymania. To nie jest za darmo. Ja moge miec te pol tony za 250-400 ziko, w
    zaleznosci od tego czy kartki kupie....
    no i pod moim domem wegiel lezy.... wkolo same kopalnie.
    w PL centralnej sprawa pewnie bedzie wygladac inaczej, czyli dla Ciebie gorzej....
    sam sie zastanawiam jak kolejne lato obskoczyc. w zwiazku z zmiana nazwy miesiecy na
    oficjalnie: majopad, czerwcopad i lipcopad - solary odchodza w decyzyjny niebyt.
    Mam upal na strychu, przynajmniej w sierpniu. jakby tam wsadzic bojler z pompa
    ciepla....., mialby z czego brac....
    pozyjemy...

  • 22. Data: 2013-06-07 11:33:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 09:30:12 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:

    >Ktory w salonie robi +28stC, a w sypialniach dalej zimno

    Po co w sypialniach upal?

  • 23. Data: 2013-06-07 12:05:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 11:33:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Po co w sypialniach upal?

    Oprocz sypialni sa tez np. lazienki, zwykle zamkniete drzwiami - tam tez moze byc
    zimno?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2013-06-07 12:40:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Oprocz sypialni sa tez np. lazienki, zwykle zamkniete drzwiami - tam tez
    >moze byc zimno?

    W mojej nie jest.

  • 25. Data: 2013-06-07 12:47:32
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    podtrzymania. To nie jest za darmo. Ja moge miec te pol tony za 250-400
    ziko, w zaleznosci od tego czy kartki kupie....

    Coś mi się tak wy daję też ze będzie drozej, bo wstępnie na 2 tygodnie idzie
    mi 136kG węgla
    ale w tym jest czasam dogrzanie budynku