  • 1. Data: 2010-12-02 21:55:58
    Temat: zakład o 1/2 litra
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    pytanie do znawców.
    Czy modrzew to drzewo iglaste czy liściaste?
    Pamiętam, ze kiedyś był uważany za drzewo lisciaste. Czy się mylę?
    Przegrałem 1/2 litra ?
    Krasnal
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 2. Data: 2010-12-02 21:59:07
    Temat: Re: zakład o 1/2 litra
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pytanie do znawców.
    > Czy modrzew to drzewo iglaste czy liściaste?
    > Pamiętam, ze kiedyś był uważany za drzewo lisciaste. Czy się mylę?
    > Przegrałem 1/2 litra ?

    Liście w kształcie igieł, które opadają na zimę i to własnie zalczało
    modrzew do drzew liściastych

  • 3. Data: 2010-12-02 22:23:57
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-02 22:59, Krasnal pisze:

    > Liście w kształcie igieł, które opadają na zimę i to własnie zalczało
    > modrzew do drzew liściastych

    Pierwsze zdanie z wiki, żeby daleko nie szukać:
    Modrzew (Larix Mill.) - rodzaj drzew z rodziny sosnowatych

    Czy jak paproć ma kształt łosich rogów, to zaliczysz ja do zwierząt?
    No sorry, jakieś dziwne kryteria stosujesz :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2010-12-02 23:13:48
    Od: "moon" <m...@y...com>

    ?Krasnal wrote:
    > pytanie do znawców.
    > Czy modrzew to drzewo iglaste czy liściaste?
    > Pamiętam, ze kiedyś był uważany za drzewo lisciaste. Czy się mylę?
    > Przegrałem 1/2 litra ?

    Przegrałeś.
    Podobieństwo, to fakt zrzucania szpilek na zimę, ale co to ma do liści?

    moon

  • 5. Data: 2010-12-02 23:29:33
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Krasnal" czy udzwignie ten ciężar?

    > Czy modrzew to drzewo iglaste czy liściaste?
    > Pamiętam, ze kiedyś był uważany za drzewo lisciaste. Czy się mylę?
    > Przegrałem 1/2 litra ?

    O tym, że przegrałeś wie tylko nasza grupa. Raptem 4-5 grzybów. Ja tam na
    twoim miejscu szedłbym w zaparte, że igła to liść i może ci nadmuchać. Gdy
    tamtemu już puszczą nerwy wtedy dobrodusznie zaproponujesz remis - on
    wyskoczy z kasy, a Ty skoczysz po te flaszke.

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

  • 6. Data: 2010-12-03 09:22:57
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

> [...]
    Hejka. A miłorząb? :-)
    Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki

  • 7. Data: 2010-12-03 13:50:03
    Od: d...@d...dp.pl

    On Fri, 3 Dec 2010, Dirko wrote:

    > Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci

    > Hejka. A miłorzšb? :-)
    > Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki

    Miłorząb jest liściasty ponieważ stosunek długości liścia do przekracza 5.

    D.P.

  • 8. Data: 2010-12-03 15:37:24
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-03 10:22, Dirko pisze:

    > Hejka. A miłorzšb? :-)

    Miłorząb to bardzo ciekawy okaz :)
    "Jest jedynym dziś żyjącym liściastym drzewem nagozalążkowym"

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 9. Data: 2010-12-03 16:31:40
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

    > Miłorząb to bardzo ciekawy okaz :)
    > "Jest jedynym dziś żyjącym liściastym drzewem nagozalążkowym"

    Dodałbym "znanym".

  • 10. Data: 2010-12-03 17:44:54
    Od: "mirzan" <m...@g...pl>

    > Dodałbym "znanym".