  • 1. Data: 2014-08-08 11:42:58
    Temat: zawór do kaloryfera - z czego wykonany ?
    Od: gosciu <g...@n...eu>

    mam troche tych zaworów i chce oddać na złom, tylko nie wiem z czego sa
    wykonane zeby mnie nie oszukali na złomie.
    prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2014-08-08 11:59:56
    Temat: Re: zawór do kaloryfera - z czego wykonany ?
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 11:42:58 UTC+2 użytkownik gosciu napisał:
    > mam troche tych zaworów i chce oddać na złom, tylko nie wiem z czego sa
    >
    > wykonane zeby mnie nie oszukali na złomie.
    >
    > prosze o odpowiedz
    Z Platyny.

  • 3. Data: 2014-08-08 12:13:14
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 11:59:56 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Z Platyny.

    Czy Ty zawsze musisz być taki złośliwy?
    Przecież te żółte są ze złota.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2014-08-08 12:54:19
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    gosciu wrote:
    > mam troche tych zaworów i chce oddać na złom, tylko nie wiem z czego
    > sa wykonane zeby mnie nie oszukali na złomie.
    > prosze o odpowiedz

    mosiądz (niklowany albo chromowany nie umiem tego rozróżnić)

    jeffrey

  • 5. Data: 2014-08-08 13:19:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 12:54:19 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:
    > mosiądz (niklowany albo chromowany nie umiem tego rozróżnić)
    A skad wiesz że niklowany lub chromowany?

  • 6. Data: 2014-08-08 15:16:27
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Kris wrote:
    > A skad wiesz że niklowany lub chromowany?

    bo jest srebrzysty na wierzchu?

    jeffrey

  • 7. Data: 2014-08-08 19:49:37
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-08 11:42, gosciu pisze:
    > mam troche tych zaworów i chce oddać na złom, tylko nie wiem z czego sa
    > wykonane zeby mnie nie oszukali na złomie.
    > prosze o odpowiedz
    Sprawdź magnesem, jeżeli nie przyciąga, to najprawdopodobniej mosiądz. W
    skupie też sprawdzają magnesem i jeżeli coś jest z kilku różnych metali
    w tym ze stali, to przeważnie warto rozmontować.
    Poza tym mosiądz bardzo latwo poznać - wystarczy jeden ruch pilnikiem.
    Jacek

  • 8. Data: 2014-08-08 19:55:09
    Od: gosciu <g...@n...eu>

    W dniu 2014-08-08 19:49, Jacek pisze:
> [...]
    > w tym ze stali, to przeważnie warto rozmontować.
    > Poza tym mosiądz bardzo latwo poznać - wystarczy jeden ruch pilnikiem.

    Mosiądz - sprzedane na skupie po 12 zł za kg ;)

  • 9. Data: 2014-08-09 08:12:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 15:16:27 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

    > bo jest srebrzysty na wierzchu?
    A autor watku coś o srebrzystości wspominał?

  • 10. Data: 2014-08-09 23:04:01
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Kris wrote:

    > A autor watku coś o srebrzystości wspominał?

    defaultowo przyjąłem bo ja takie mam