  • 1. Data: 2012-01-29 19:52:20
    Temat: ziemianka
    Od: "kowal" <ko@gfdh456y3>

    jak obecnie i na przyszłość wygląda sprawa pozwoleń, zgłoszeń i podobnych
    rzeczy odnośnie ziemianki?

  • 2. Data: 2012-01-30 00:22:59
    Temat: Re: ziemianka
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 29 Jan 2012 20:52:20 +0100, "kowal" <ko@gfdh456y3> wrote:

    >jak obecnie i na przyszłość wygląda sprawa pozwoleń, zgłoszeń i podobnych
    >rzeczy odnośnie ziemianki?

    moja babcia miala ziemianke, aby trzymac w niej ziemniaki. A ty co
    chcesz? Ja ziemniaki to pewnie nawet nie musisz zglaszac, ale jak
    chcesz tam mieszkac, to pewie full wypas zgloszen!

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-01-30 13:05:57
    Od: "kowal" <ko@gfdh456y3>

    > moja babcia miala ziemianke, aby trzymac w niej ziemniaki.
    > A ty co chcesz? Ja ziemniaki to pewnie nawet nie musisz
    > zglaszac, ale jak chcesz tam mieszkac, to pewie full
    > wypas zgloszen!

    a co kogo obchodzi co ja w ziemiance będę robił, czy trzymał, toś mi będzie
    do niej zaglądał i raporty spisywał?
    a co do mieszkania to co najwyżej będę tam czasowo przebywał, w sumie to
    zemnie taki ziemniak jest więc tam legalnie mogę leżakować;)

  • 4. Data: 2012-01-30 14:36:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Mnie chodzi po głowie zrobić taką ziemiankę pod tarasem.
    Taras jest dość sporo podniesiony ponad teren nasypem ziemnym.
    Tak myślałem kiedyś zrobić pod tarasem niewielkie pomieszczenie na trzymanie
    gratów typu łopata grabie, kosiarka.
    No ale to bym chciał zrobić albo z bloczków betonowych albo betonu. Izolacje
    oczywiście musiały by być.
    Więc taka konstrukcja to już chyba tylko pozwolenie na budowę.

    Marek