  • 61. Data: 2009-01-09 18:25:51
    Temat: Re: zmowa milczenia
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    Magdalena Bassett pisze:

    > Brak mi w tym ogrodzie czegos milego, lekkiego, jakis rzezb, albo
    > objektow sztuki, albo starego zelastwa, albo czegokolwiek, co by zlamalo
    > te perfekcje.

    A to ciekawe... obejrzałam zdjęcia, po łebkach, na chybił trafił, i
    zauważyłam trzy rzeźby...
    Ogród piękny, niewiarygodnie zadbany. Gratuluję właścicielce, jest czym
    się chwalić :) I jak widać kilka osób baaaardzo pozazdrościło, bo
    bezsensownej, niekonstruktywnej krytyki dużo w tym wątku :))

    Kaśka

    http://kattka.blogspot.com/

  • 62. Data: 2009-01-09 18:28:11
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    mirzan pisze:

    > Już była kiedyś podobna dyskusja-Ewa pokazała najpiekniejsze dionisie,okazało
    > się,ze płot brzydki.Moze też niektórzy mają taką wadę wzroku jak moja,tylko
    > w drugą stronę?

    Pomyliło Ci się Mirku. W ogrodzie z dionisiami nie spodobały się
    kamienie, czy coś w tym stylu, trzeba odszukać wątek w archiwach.
    Brzydki płot był mój, przeszkadzał bardzo, pamiętam.

    Kaśka

    http://kattka.blogspot.com/

  • 63. Data: 2009-01-09 18:41:21
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    JerzyN pisze:

    > A może to wina fotografa, że takie a nie inne ujęcia zrobił?
    > Pamięta ktoś jeszcze zdjęcia z ogrodu Bogusława?
    > A pewnie jest mniejszy.
    > ;-)

    Ja mam zdjęcia z ogrodu Bogusława. Kameralnie, dużo zakątków, miło
    przytulnie na nich. Uwielbiam ten ogród :)
    Mam też zdjęcia ogrodu Bogusława w Skalniakach E. Radziula. Zerknij tam
    jeśli masz, a jeśli nie masz, to zapewniam Cię, ze jest tam bardziej
    łyso niż w prezentowanym tutaj ogrodzie.
    Ile lat ma ogród Bogusława?

    Kaśka

    http://kattka.blogspot.com/

  • 64. Data: 2009-01-09 19:19:07
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    Katarzyna Tkaczyk wrote:

> [...]
    > tam jeśli masz, a jeśli nie masz, to zapewniam Cię, ze jest tam
    > bardziej łyso niż w prezentowanym tutaj ogrodzie.

    To różne ogrody, każdy piękny na swój sposób. Ogród Bogusława przynajmniej
    raz w roku oglądamy z Babcią z płytki DVD i wspominamy ogród oraz tamto miłe
    spotkanie
    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 65. Data: 2009-01-09 21:28:41
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    > Pomyliło Ci się Mirku. W ogrodzie z dionisiami nie spodobały się
    > kamienie, czy coś w tym stylu, trzeba odszukać wątek w archiwach.
    > Brzydki płot był mój, przeszkadzał bardzo, pamiętam.

    Może to były tufy,ale sam fakt zwrócenia uwagi na coś nieistotnego był tak
    bezsensowny,jakby ktoś powiedział,że nad swoimi pięknymi zdjęciami z mgłą,
    zawiesiłaś na niebie byle jakie chmury.
    Twój płot mógł przeszkadzać tylko złodziejaszkom i wsiowym burkom,mnie
    napewno nie.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 66. Data: 2009-01-09 22:42:22
    Od: "?" <n...@o...pl>

> [...]
    > raz w roku oglądamy z Babcią z płytki DVD i wspominamy ogród oraz tamto

    Pamiętam Cię. Jechaliśmy razem i nie powiem, było spoko.

    Pozdrawiam osobiście Dziadku

  • 67. Data: 2009-01-10 08:21:57
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    On 9 Sty, 23:42, "?" <n...@o...pl> wrote:
    > miłe
    >
    >    Pamiętam Cię. Jechaliśmy razem i nie powiem, było spoko.
    >
    >    Pozdrawiam osobiście Dziadku

    Gdzie można obejrzeć wspomniane ogrody,podajcie jakieś namiary ja też
    chętnie bym je sobie teraz pooglądała,bardzo proszę uwielbiam oglądać
    ogrody.Jak zjem ciasto to chwalę nie mówię że nie `było zakalca.Ha,ha
    bardzo trafne.Pozdrawiam nocne Marki.

  • 68. Data: 2009-01-10 08:30:28
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    Wanda Ch. wrote:

> [...]
    > chętnie bym je sobie teraz pooglądała,bardzo proszę uwielbiam oglądać
    > ogrody.Jak zjem ciasto to chwalę nie mówię że nie `było zakalca.Ha,ha

    He he Panie " ? ", ja też Cię pamiętam, jazda była spoko ale tam na miejscu
    o mało Cię nie wykąpano w stawie :-D
    za "zasługi" na grupie :-D Popełniłem wówczas filmik o Ogrodzie Bogusława,
    prócz tego kilka innych ogrodów filmowałem, mialem też filmy ogrodnicze i
    był nawet ich pokaz dla grupy w Bielsku-Białej.
    W sumie są one nadal dostępne ale ciekawskich odsyłam na mój adres prywatny
    bo czuć, czuć a zrobiłby się spam na grupie :-D
    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 69. Data: 2009-01-10 08:58:42
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    Wanda Ch. <w...@t...pl> napisał(a):

    > Gdzie można obejrzeć wspomniane ogrody,podajcie jakieś namiary ja też
    > chętnie bym je sobie teraz pooglądała,bardzo proszę uwielbiam oglądać
    > ogrody.

    Hejka. Ogrody, jak ogrody raczej spotkanie w Swędowie. :-)
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/spotkanie03/
    Pozdrawiam nostalgicznie Ja...cki
    PS Ciekwe czemu od dawna nie odzywa się Michał Misiurewicz - autor tych
    zdjęć? :-(

  • 70. Data: 2009-01-10 10:35:39

    > He he Panie " ? ", ja też Cię pamiętam, jazda była spoko ale tam na
    miejscu
    > o mało Cię nie wykąpano w stawie :-D
    > za "zasługi" na grupie :-D

    Obecnie na kapiel w czoła pocie pracuje tu niejaka Ikselka.
    Wiesz, ta którą Czarnowidz uwielbia.:-D