  • 1. Data: 2011-06-20 19:56:24
    Temat: zszywacz elektryczny
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    witam, w lidlu jest w ofercie zszywacz elektryczny za 84,90zł. własnie
    zacząłem budowę domu, czy taka rzecz bedzie mi przydatna w trakcie budowy i
    wykańczania? czy cena za ten zszywacz jest "przyzwoita"? warto kupić coś
    takiego do swojego warsztatu?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-20 20:14:41
    Temat: Re: zszywacz elektryczny
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >witam, w lidlu jest w ofercie zszywacz elektryczny za 84,90zł. własnie
    >zacząłem budowę domu, czy taka rzecz bedzie mi przydatna w trakcie budowy i
    >wykańczania?
    Nie
    >czy cena za ten zszywacz jest "przyzwoita"? warto kupić coś takiego do
    >swojego warsztatu?
    Nie

    -- Pozdrawiam
    Kris

  • 3. Data: 2011-06-20 21:26:07
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i wykańczania? czy cena za ten zszywacz jest "przyzwoita"? warto kupić coś

    Może się przydać do wstępnego mocowania folii/membrany do krokwii.
    Ja bynajmniej właśnie w ten sposób mocowałem.
    Czy jest przyzwoity tego nie wiem. Ja za swój zapłaciłem chyba 35zł w jakimś
    markecie. Nie byłóo to nic rewelacyjnego i jakoś działało, raz na jakiś czas
    się zacinając :)

  • 4. Data: 2011-06-20 22:01:43
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-06-20 21:56, Marcin pisze:
> [...]
    > wykańczania? czy cena za ten zszywacz jest "przyzwoita"? warto kupić coś

    Moim zdaniem za tą cenę w tej jakości nie kupisz nic innego, mam w domu
    kilka produktów parkside i jak na razie działają bez problemowo.
    Dodatkowym plusem jest trzy lata gwarancji - jak się zepsuje wymieniają
    od ręki na nowy lub oddają kasę (najczęściej) bez żadnego czekania na
    rozpatrzenie reklamacji (wypróbowane przez znajomego)
    A jak sie budujesz na pewno się przyda nawet do mocowania foli do
    krokwi, itp mocowań, na krótszy lub dłuższy czas.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 5. Data: 2011-06-21 05:25:57
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > witam, w lidlu jest w ofercie zszywacz elektryczny za 84,90zł. własnie

    Poczekaj trochę, jak nie sprzedadzą to przecenią 20-30%. :-)
    Ja mam ręczny zszywacz z Lidla i działa bardzo dobrze, zrobiłem nim
    kilkadziesiąt m2 podbitki z paneli PCV.
    Elektronarzędzia dla Lidla robią różni producenci, kupiłem ostatnio
    wkrętarkę i jest firmy Einhell, wiertarka była firmy Kress.