eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieżywica wylewana w miarę bezpieczna dla alergika - jaka? ... przy wylewaniu też bezpieczna ;) na posadzkę › żywica wylewana w miarę bezpieczna dla alergika - jaka? ... przy wylewaniu też bezpieczna ;) na posadzkę
    From: "kameleon's" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: żywica wylewana w miarę bezpieczna dla alergika - jaka? ... przy wylewaniu
    też bezpieczna ;) na posadzkę
    Date: Fri, 14 Oct 2011 01:32:51 +0200

    Chciałbym prosić o doradzenie, jaki rodzaj żywicy jest bezpieczniejszy od
    innych na posadzkę. Ponoć masa cząsteczkowa ma znaczenie, im większa, tym
    słabsze alergie :)... Podłoga będzie lekko obciążona - fotel z rolkami i
    biurko na 6-8 kółkach NAGUMOWANYCH (10 też jest możliwe).
    Problem: chcę mieć podłogę niealergizującą :)
    - obejrzałem płytki w białymstoku - jeszcze nie wyprodukowali takich, jakie
    bym chciał (extra duże a przy tym ładne ) Owszem są ładne płytki ale ciemne
    (boski granit itp ).. i jedynie 60x60.
    - idealna mi się wydaje podłoga z żywicy.... lubię nowe i powiedzili mi, że
    do mnie akurat to pasuje hehehe... Chciałoby się położyć toto osobiście, bo
    w sumie nie widzę trudności.. wietrzenie na max plus jakaś maska p-gaz ...
    albo powietrze z importu heheheh... Zastanawiam się nad stopniem zagrożenia
    1) przy kładzeniu 2) po utwardzeniu po 2 miesiącach i dalej.... Chciałbym
    prosić o wskazanie, jaki rodzaj żywicy jest bezpieczniejszy od innych. Ponoć
    masa cząsteczkowa ma znaczenie, im większa, tym słabsze alergie :)...
    Mam taki pokój od zachodu i wkurza mnie poziom naturalnego oświetlenia..
    chcę mieć żarliwie białą posadzkę ze zdobieniami :) .. no i lubię nowe
    :)... żywica zdaje się idealna...