  • 21. Data: 2009-06-09 05:13:36
    Temat: Re: Folia pod wylewkę
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

    > To jest dalej prawidłowy sposób. To papa termozgrzewalna jest wymysłem
    > grupowiczów... W papy termozgrzewalne można się bawić w przypadku
    > ciężkich izolacji przeciwwodnych (zresztą z marnym skutkiem)
    > ;-)

    zawsze można zrobić wannę ze spawnej blachy inox, generalnie to najlepiej ją
    zrobić przed laniem ław i fundamentów. 100% szczelności.

    tak z innej beczki a czy ludziska już nie robią drenazu opaskowego do okoła
    budynku, gdy warunki wodne są paskudnawe?

  • 22. Data: 2009-06-09 06:44:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > zawsze można zrobić wannę ze spawnej blachy inox, generalnie to najlepiej
    > ją zrobić przed laniem ław i fundamentów. 100% szczelności.

    Pewnie że można.;))))
    Te wszystkie papy; lepiki itp pewno nie zaszkodza ale to w 90% przypadków
    przerost formy nad treścią.
    Normalnie przeciez pod chudziakiem jest wymieniony grunt, jest tam z reguyły
    piasek i jest on suchutki jak pieprz(no chyba ze wody gruntowe wysoko ale
    nikt nor,malny nie posadawia wtedy nisko budynku) I co tam ma podciagac,
    skąd ta wilgoć. Zróbcie odkrywke pod chudziakiem i poszukajcie tam wilgoci.
    Zwykła folia budowlana na chudziaku z powodzeniem wystarcza.
    I nie widzę nawet specjalnego sensu dawać drugiej foli na styropian na
    wierzch.
    To też zbyteczne.

    > tak z innej beczki a czy ludziska już nie robią drenazu opaskowego do
    > okoła budynku, gdy warunki wodne są paskudnawe?

    Jak wynika z lektury postów na grupie to robia ale tam gdzie maja super
    warunki gruntowe- suchy piasek i wody gruntowe kilka metrów pod poziomem
    gruntu;))). Conajmniej kilka takich postów tu czytałem.

    Kris

  • 23. Data: 2009-06-09 08:04:45
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > tak z innej beczki a czy ludziska już nie robią drenazu opaskowego do okoła
    > budynku, gdy warunki wodne są paskudnawe?

    Robią, robia nawet niektorym wpisuja to do projektow.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 24. Data: 2009-06-09 08:05:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Smród IMHO ten sam...

    Oj nie, papa termozgrzewalna przy ukladaniu nie smierdzi prawie w ogole,
    natomiast grzany lepik to juz zupelnie inna historia.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2009-06-09 08:09:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > tak z innej beczki a czy ludziska już nie robią drenazu opaskowego do
    > okoła budynku, gdy warunki wodne są paskudnawe?

    A po co mi opaska jak nie mam piwnicy, a woda na dzialce nie stoi?? To ze
    jest wysoko niech sobie bedzie, w niczym w sumie mi nie przeszkadza, no moze
    poza kanalem dwa razy w roku. Z tym tez pewnie sobie poradze tylko troche
    pozniej. Wode z opaski tez trzeba gdzies odprowadzic, studzienki i cala
    zabawa, bez sensu, o koszcie w stosunku do papy nie wspomne.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2009-06-09 08:39:37
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 9 Cze, 10:05, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Oj nie, papa termozgrzewalna przy ukladaniu nie smierdzi prawie w ogole,
    > natomiast grzany lepik to juz zupelnie inna historia.

    Dla mnie oba smrody są nie do zniesienia (może jestem
    przewrażliwiony). Ale to tylko przy układaniu więc jakie to ma
    znaczenie?