  • 1. Data: 2024-07-10 17:37:12
    Temat: Gorąco za oknem, to napisałem piosenkę o grupowiczach
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Można posłuchać :-)

    https://whyp.it/tracks/190541/dekady-za-nami?token=Z
    OOBd

    Mateusz na tarasach działać chce
    Myjk nogi już moczy w basenie na samym dnie
    Ąćę walczy z groźnymi myszami
    Piter rozmyśla nad swoimi rozterkami

    Robert z miłości wodę zmiękcza już
    Tomasz z kalkulatorem PV unika burz
    Janusz musi być starszej daty
    Pewnie już bardzo brodaty

    Bo za nami dekady rozmownych lat
    Grupa zanika choć ma wielki skarb
    Dekady za nami, życia smak i treść
    Dekady za nami, w każdym z nas jest jakaś pieśń

    Cavallino wciąż tylko o ogrzewaniu i samochodach
    Liściasty, także o elektrycznych dochodach
    Lord Bluzg co się da, to automatyzuje
    akumulatorem i napięciem namiętnie steruje

    Każdy z nas ma swoje doświadczenia, pomysły i opinie,
    Często walczyliśmy, zdania wymienialiśmy
    ale od tego nikt nie zginie
    a swoje zdanie jednak zmienialiśmy

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2024-07-10 20:33:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2024 o 17:37 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    > Grupa zanika choć ma wielki skarb
    > Dekady za nami, życia smak i treść
    > Dekady za nami, w każdym z nas jest jakaś pieśń

    Ja pierdziu, chłopie masz talent.
    Puściłem rodzinie i nawet młodzież doceniała słowa i wokal :-)
    Dziękuję.

    TG

  • 3. Data: 2024-07-11 12:36:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > Można posłuchać :-)
    >
    > https://whyp.it/tracks/190541/dekady-za-nami?token=Z
    OOBd

    Grubo :>
    Jeszcze nie słuchałem, muszę do tego dojrzeć ;)

    L.

  • 4. Data: 2024-07-11 15:46:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Jul 2024 20:33:27 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Ja pierdziu, chłopie masz talent.
    > Puściłem rodzinie i nawet młodzież doceniała słowa i wokal :-)
    > Dziękuję.

    A to nie jest AI? ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2024-07-11 16:03:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Jul 2024 17:37:12 +0200, Mateusz Bogusz

    > Myjk nogi już moczy w basenie na samym dnie

    Gdzie tam Panie, dzisiaj kamień brzegowy przyjechał
    i trzeba będzie lepić. ;P Ale dzieciaki, owszem,
    korzystają, dzisiaj woda 32sC -- zrzucam ciepło
    do basenu żeby dom wychłodzić. ;P

    Piosnka fajna, musisz widać dokładnie czytać grupę. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2024-07-11 17:05:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Można posłuchać

    Nooo... tego chyba na grupach jeszcze nie było. ;)

    To może jeszcze teledysk?

    Robert

  • 7. Data: 2024-07-11 20:43:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v6m9r8$1u6ip$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Mateusz na tarasach działać chce
    > Myjk nogi już moczy w basenie na samym dnie
    > Ąćę walczy z groźnymi myszami
    > Piter rozmyśla nad swoimi rozterkami

    "o grupowiczach"

    ale to do mnie czy koło mnie?
    chyba za wysokie progi na moje nogi?

    nie mam domu za 3mln z solarami i kosiarki.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 8. Data: 2024-07-11 22:36:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Grupa zanika choć ma wielki skarb
    > Dekady za nami, życia smak i treść
    > Dekady za nami, w każdym z nas jest jakaś pieśń

    Podobamisię :) Też komponuję :) Dojebałbym się jedynie do "rymów" i
    taktów...bo niewspółgrają, szczególnie w refrenie ale jak ostatnio
    słucham "polskich" tekstów to albo się starzeję, albo świat schodzi na
    psy :)
    Jak chcesz, to coś zaproponuję, żeby "lepiej brzmiało".
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2024-07-11 22:44:26
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Jak chcesz, to coś zaproponuję, żeby "lepiej brzmiało".
    Upss, 404. Nie zdążyłem zassać :/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-07-12 11:10:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Janusz musi być starszej daty
    > Pewnie już bardzo brodaty
    Oki, podoba się mi, no i trafiłeś że noszę brodę, nie lubię sie golić a
    mam twardy zarost, dlatego golę sie maszynką do włosów jak już mam za
    długą i mnie swędzi skóra szczególnie w lecie.
    No i niestety już srebrną, lata robią swoje :(
    A już za niecały rok, EMERYTURA :)

    --
    Janusz