  • 1. Data: 2011-06-10 11:18:45
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Taki mail dostałam:

    "Szanowni Państwo,
    Mamy małe zwycięstwo. Nowy projekt ustawy o nasiennictwie wrócił dzisiaj do
    Komisji Sejmowej.
    Dzięki naszej wspólnej akcji 'APEL DO RZĄDU I POLITYKÓW W SPRAWIE
    ODRZUCENIA PROJEKTU NOWEJ USTAWY O NASIENNICTWIE' posłowie zadawali podczas
    sprawozdania Komisji szereg niewygodnych pytań, cytowali fragmenty naszego
    APELU, mówili o braku konsultacji. Widać było efekty naszych działań.
    To budujące, że stajemy się coraz to bardziej skuteczni.
    DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, którzy włączyli się do akcji, podpisali APEL i
    nagłośnili całą sprawę.
    Oczywiście jest to tylko cząstkowe (!) zwycięstwo ale zyskaliśmy trochę
    czasu i możemy spokojniej się zastanowić jak działać dalej, aby doprowadzić
    do odrzucenia nowej propozycji ustawy i do tego, aby rząd w końcu
    wprowadził zakaz na uprawy GMO.

    WSPIERAJ DZIAŁANIA NA RZECZ POLSKI WOLNEJ OD GMO
    http://www.icppc.pl/antygmo/pomoz-kampani/

    Serdecznie pozdrawiamy,
    Jadwiga Łopata i Julian Rose
    ==========================
    ICPPC - International Coalition to Protect the Polish Countryside,
    Międzynarodowa Koalicja dla Ochrony Polskiej Wsi
    34-146 Stryszów 156, Poland tel./fax +48 33 8797114 b...@i...pl
    www.icppc.pl www.gmo.icppc.pl www.eko-cel.pl"

    :-)
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 2. Data: 2011-06-10 12:48:49
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-06-10 13:18, Ikselka pisze:

    > do odrzucenia nowej propozycji ustawy i do tego, aby rząd w końcu
    > wprowadził zakaz na uprawy GMO.

    Ja pier... zrozum kobieto, że polscy rolnicy sprowadzają materiał siewny
    GMO bez żadnych przeszkód i kontroli (bo Schengen) zza południowej
    granicy i mają w d... wszelkie radosne akcje, o ile tylko mogą na tym
    materiale zarobić/mniej stracić.
    To co, powrót żelaznej kurtyny będziecie postulować? :P

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 3. Data: 2011-06-10 14:42:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 14:48:49 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
    > materiale zarobić/mniej stracić.
    > To co, powrót żelaznej kurtyny będziecie postulować? :P

    I w zwiazku z tym trzeba sie w milczeniu na to zgodzic?

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2011-06-10 17:57:24
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I w zwiazku z tym trzeba sie w milczeniu na to zgodzic?

    Zgodziłeś się na demokrację?
    Demokracja = ekonomia = wolny rynek = opłacalność.
    Rolnik nie jest filantropem. Rolnik ma na utrzymsaniu rodzinę.
    Rolnik zrobi wszystko by zarobić i utrzymać rodzinę,
    podobnie jak Ty utrzymujesz swoją.
    Takie jest życie.
    Pozdrawiam ekonomicznie
    skryba

  • 5. Data: 2011-06-10 19:17:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 19:57:24 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Rolnik zrobi wszystko by zarobić i utrzymać rodzinę,

    Owszem - wyprodukuje "na sprzedoż, a "do jedzenio" bez GMO.

    > podobnie jak Ty utrzymujesz swoją.

    Nie wszyscy utrzymują swe rodziny kosztem zdrowia i życia innych.

  • 6. Data: 2011-06-10 19:21:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 21:17:54 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Owszem - wyprodukuje "na sprzedoż, a "do jedzenio" bez GMO.

    > Nie wszyscy utrzymują swe rodziny kosztem zdrowia i życia innych.

    Jako mieszkanka wsi bardzo często spotykam się z takimi podziałami w
    produkcji... Mogłabym palcem wskazać.

  • 7. Data: 2011-06-10 19:52:51
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Dnia Fri, 10 Jun 2011 21:17:54 +0200, Ikselka napisał(a):
    >
    > Jako mieszkanka wsi bardzo często spotykam się z takimi podziałami w
    > produkcji... Mogłabym palcem wskazać.

    Zboża uprawiasz sobie sama? Na swoją mąkę i pieczesz sama
    sobie chlebek z własnej mąki?
    Czy kupujesz chlebek powszedni u piekarza?
    Jeśli kupujesz u piekarza, to z mąki jaką zakupił w młynie i guzik
    go obchodzi czy to mąka ze zboża GMO.
    To producent zboża, młynarz i piekarz pokazują Tobie palec
    nie koniecznie wskazujący bawiąć się jednocześnie do rozpuku.

    Pozdrawiam realistycznie

  • 8. Data: 2011-06-11 05:41:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 19:57:24 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Zgodziłeś się na demokrację?

    Skoro juz pytasz, to nie, nie zgadzalem sie. A wolny rynek nie oznacza
    pozbawienia prawa do protestow.

    --
    Maciek

  • 9. Data: 2011-06-11 11:23:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 07:41:25 +0200, Maciek napisał(a):

    > Skoro juz pytasz, to nie, nie zgadzalem sie. A wolny rynek nie oznacza
    > pozbawienia prawa do protestow.

    W dodatku gdzie ta demokracja...

  • 10. Data: 2011-06-11 12:12:59
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Skoro juz pytasz, to nie, nie zgadzalem sie. A wolny rynek nie oznacza
    > pozbawienia prawa do protestow.

    Hejka. "Polska Partia Protestująca, protestuje zawsze do końca, w swych
    protestach nieustająca - PPP"
    Pozdrawiam satyrycznie Ja...cki