  • 11. Data: 2011-06-11 14:04:59
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2011-06-10 21:17, Ikselka pisze:

    > Owszem - wyprodukuje "na sprzedoż, a "do jedzenio" bez GMO.

    > Nie wszyscy utrzymują swe rodziny kosztem zdrowia i życia innych.

    Dramatem jest to, że akcję propagują i rozpowszechniają osoby z tak
    silną niechęcią do wiedzy jak autorka tego wątku!

    Wszak je to również autorka takich stwierdzeń i poglądów jak:
    cytuję - "Odkad to związki metali są ceramiką?"
    lub "bakterie ULEGAJĄ osmozie w wodzie, a woda destylowana jest
    bakteriobójcza"

    Dzięki takim "znawcom" zaraz przerzucić na się przyjdzie wrócić do metod
    uprawy i leczenia z XIX wieku.

    A przy okazji, cytujesz namiętnie artykuł o GMO, a udało ci się
    zrozumieć go, szczególnie 3-4 ostatnie akapity?

    Witek

  • 12. Data: 2011-06-11 14:20:38
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "witek" <j...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A przy okazji, cytujesz namiętnie artykuł o GMO, a udało ci się zrozumieć
    > go, szczególnie 3-4 ostatnie akapity?

    Noooo, terasz pojechałes po bandzie, łojejkuuuuu.
    O co Ty podejrzewasz kibola?

    skryba niezindoktrynowany

  • 13. Data: 2011-06-11 15:24:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 16:20:38 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Użytkownik "witek" <j...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Noooo, terasz pojechałes po bandzie, łojejkuuuuu.
    > O co Ty podejrzewasz kibola?

    Kogo?

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 14. Data: 2011-06-11 15:29:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 16:04:59 +0200, witek napisał(a):

> [...]
    >
    > Wszak je to również autorka takich stwierdzeń i poglądów jak:
    > cytuję - "Odkad to związki metali są ceramiką?"

    To słuszne pytanie. Bo NIE SĄ, póki się ich nie utwardzi. Nawet pospolita
    glina nie jest ceramiką, póki się jej nie wypali, cepie. Inaczej miałbyś
    byle dół w polu pełen ceramiki, durniu.

    > lub "bakterie ULEGAJĄ osmozie w wodzie,

    Tak, ulegają.

    > a woda destylowana jest
    > bakteriobójcza"

    To nienjest moja wypowiedź.

> [...]
    >
    > A przy okazji, cytujesz namiętnie artykuł o GMO, a udało ci się
    > zrozumieć go, szczególnie 3-4 ostatnie akapity?

    Udało ci sie zrozumieć wreszcie, ZNAFCO, że związki metali są substancjami
    NIEMETALICZNYMI? I ze zawartość chemiczna metalu w związku nie czyni go
    metalem? Zacytować?

  • 15. Data: 2011-06-11 15:30:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 16:20:38 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Użytkownik "witek" <j...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Noooo, terasz pojechałes po bandzie, łojejkuuuuu.
    > O co Ty podejrzewasz kibola?

    Możesz uściślić? - postaram się zrozumieć.

  • 16. Data: 2011-06-11 15:49:16
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2011-06-11 17:29, Ikselka pisze:

> [...]
    > NIEMETALICZNYMI? I ze zawartość chemiczna metalu w związku nie czyni go

    Zacytuj, najlepiej przepis na ciasto z rabarbarem :-)

  • 17. Data: 2011-06-11 15:57:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 17:49:16 +0200, witek napisał(a):

    > Zacytuj, najlepiej przepis na ciasto z rabarbarem :-)

    Mało, że kłamczuch, kręt i cham, to jeszcze seksista.

  • 18. Data: 2011-06-11 17:09:50
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    > Mało, że kłamczuch, kręt i cham, to jeszcze seksista.

    Zacytować nie możesz, to szukasz innych sposobów?
    A co seksistowskiego jest w cieście z rabarbarem??? ;-)

  • 19. Data: 2011-06-11 17:13:40
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Możesz uściślić? - postaram się zrozumieć.

    Ci, którzy chcieli zrozumieli

  • 20. Data: 2011-06-11 17:14:04
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2011-06-11 17:57, Ikselka pisze:
    A przy okazji, jak tam "waleczny psie ogrodnika" twoje własne pomidorki
    z USA?
    Modyfikowane, bo metoda, którą wtedy podałaś do uzyskiwania nowych
    odmian psiankowatych nie jest stosina.

    Szkoda mi czasu na udowadnianie ci braków w twojej edukacji.
    Witek