  • 21. Data: 2011-06-11 17:17:12
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    news:zvpf5r0hzba7.tn57zt6j0h6d.dlg@40tude.net...

    > Mało, że kłamczuch, kręt i cham, to jeszcze seksista.

    No, nareszcie.
    Bo już myslałem, że zapomniałaś inwektyw.

    "kret przyciskany deską piszczy głośniej"

  • 22. Data: 2011-06-11 17:19:14
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "witek" <j...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zacytować nie możesz, to szukasz innych sposobów?
    > A co seksistowskiego jest w cieście z rabarbarem??? ;-)

    Jak to co?
    Rabarbar bywa sztywny

  • 23. Data: 2011-06-11 17:26:57
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Szkoda mi czasu na udowadnianie ci braków w twojej edukacji.
    > Witek

    I tej wersji proponuję się trzymać.
    Poza tym weź, że wreszcie się do roboty i dokonaj wyboru
    patrona grupy na Anno Domini 2011

    Pozdrawiam opcjonalnie
    skryba
    ;-)

  • 24. Data: 2011-06-11 18:16:05
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2011-06-11 19:26, skryba ogrodowy pisze:
    > U?ytkownik "witek"<j...@b...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > I tej wersji proponuj? si? trzyma?.
    > Poza tym we?, ?e wreszcie si? do roboty i dokonaj wyboru
    > patrona grupy na Anno Domini 2011
    >
    > Pozdrawiam opcjonalnie
    > skryba
    > ;-)

    Ja już dawno glosowałem na trzmiela ;-)
    Witek

  • 25. Data: 2011-06-11 19:46:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 19:17:12 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > No, nareszcie.
    > Bo już myslałem, że zapomniałaś inwektyw.

    Stosuję kiedy trzeba. Tutaj trzeba.

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 26. Data: 2011-06-11 19:47:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 19:19:14 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Użytkownik "witek" <j...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to co?
    > Rabarbar bywa sztywny

    Zdaje się, że solidaryzujesz się z "męską" szujką. OK.

  • 27. Data: 2011-06-11 20:02:26
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Stosuję kiedy trzeba. Tutaj trzeba.

    A kiedy i komu potrzeba?
    Jakoś Twój interlokutor się do takiego chlewa nie zniżył.
    Widać jemu nie trzeba i nie musi.

  • 28. Data: 2011-06-11 20:19:39
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2011-06-11 21:47, Ikselka pisze:

    > Zdaje się, że solidaryzujesz się z "męską" szujką. OK.
    Ja w stosunku do ciebie (z rozmysłem stosuję pisownie z małej litery!)
    wulgaryzmów nie używałem. Ale skoro nie umiesz inaczej odpowiadać na
    konkrety ...
    Witek

  • 29. Data: 2011-06-12 14:53:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 22:02:26 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > A kiedy i komu potrzeba?
    > Jakoś Twój interlokutor się do takiego chlewa nie zniżył.
    > Widać jemu nie trzeba i nie musi.

    Zniżył się do krętactwa i pomówienia - dla mnie to jak najbardziej
    uzasadniony powód. Co kończy dyskusję.

  • 30. Data: 2011-06-12 14:55:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 22:19:39 +0200, witek napisał(a):

    > Ja w stosunku do ciebie (z rozmysłem stosuję pisownie z małej litery!)

    Bardzo mi to wisi 3-)

    > wulgaryzmów nie używałem. Ale skoro nie umiesz inaczej odpowiadać na
    > konkrety ...

    Czyli na kłamstwa i krętactwa? - słusznie, na to inaczej nie umiem.

    I naucz się wreszcie o tej niemetaliczności.