  • 11. Data: 2024-09-16 22:19:08
    Temat: Re: Sezon grzewczy kurła
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.09.2024 o 23:58, Myjk pisze:

    > Nazwy miejscowości się odmienia, pseudo polaku.

    To se odmieniaj, niedojebie :) ...w domowym zaciszu.
    Jakbym napisał w Lądku Zdroju to byś się dojebał że Pepsi Cola czy Ikea
    się nie odmienia...w sumie ale każdy Polak wie co oznacza Lądek Zdrój.
    Pisałem do tych, co wiedzą a nie do tych co majo pół BEV i kwilą że nie
    mają BEV...bo im żona zabrania:) Wypierdalaj jednak i nie wracaj :)
    --
    Pixel(R)??

  • 12. Data: 2024-09-16 22:26:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 15.09.2024 o 18:32, Myjk pisze:
    > WTF, jakiś czas temu wyłączyłem chłodzenie i mam nadal blisko 26sC.

    No jakaś lokalna anomalia, a jak masz kilka dni po 10 stopni to nie ma
    siły, w chacie zacznie być to odczuwalne. Ja nie mam jakieś mega
    szczelnej chaty ;)

    L.

  • 13. Data: 2024-09-19 08:16:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Sep 2024 22:26:07 +0200, Lisciasty

    > No jakaś lokalna anomalia, a jak masz kilka dni po 10 stopni to nie ma
    > siły, w chacie zacznie być to odczuwalne. Ja nie mam jakieś mega
    > szczelnej chaty ;)

    Ale są nadal spore zyski słoneczne w dzień.
    Poza tym jednak reku masz, może bypas ręcznie masz otwarty?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2024-09-19 08:18:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-09-2024 o 08:16, Myjk pisze:
    > Mon, 16 Sep 2024 22:26:07 +0200, Lisciasty

    > Ale są nadal spore zyski słoneczne w dzień.

    Przez tydzień były tylko chmury, słońca zero.

  • 15. Data: 2024-09-20 17:49:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 19.09.2024 o 08:16, Myjk pisze:
    > Ale są nadal spore zyski słoneczne w dzień.
    > Poza tym jednak reku masz, może bypas ręcznie masz otwarty?

    Ja mam dziury w wełnie na poddaszu większe 50x od tego bajpasa ;)

    L.

  • 16. Data: 2024-09-22 18:29:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 20 Sep 2024 17:49:38 +0200, Lisciasty

    > Ja mam dziury w wełnie na poddaszu większe 50x od tego bajpasa ;)

    To wiele wyjaśnia. U mnie nadal 25sC. Aż se bajpas otworzyłem. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk