  • 41. Data: 2011-09-23 13:49:30
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    news:j5h9eg$rsg$1@node2.news.atman.pl...

    >> a tej cegły czemu nikt nie wywalił?
    >> https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116986671640802

    > a czy ta cegła coś zmienia skoro cały wienieć jest żelbetowy?
    > jeśli rzeczywiście potrzeba to mogę wywalić

    Weźmiesz kamerę termowizyjną i zobaczysz :-) Albo dotkniesz ręką w czasie
    mrozu :-)
    Wystarczy, że struga ;powietrza się dostanie. Nie można tej miekko osadzonej
    murłaty murować dookoła na sztywno. Trzeba sprężyście obrobić.

  • 42. Data: 2011-09-23 13:50:47
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116914350050306

    > bo tego elementu nie było na poprzednich zdjęciach a ja go wcześniej nie
    > zauważyłem,
    > teraz już wiem, że jest źle

    Ale był inny komin omawiany. Oczywistym jest, że trzeba było sprawdzić
    wszystkie odstepy.

  • 43. Data: 2011-09-23 13:57:35
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > ten prawy szczyt jeszcze będzie skuwany

    Nie trzeba było montować żadnych okien połaciowych ani membrany do czasu aż
    nie skończą poprawek. Mówiłem, że się rozpoczął chocholi taniec,
    Benklarze pieprzeni.
    Kto ma oczy z korka będzie płacił z worka. Znasz ten wierszyk?

    Krokwie sa do przeróbki albo kominy wentylacyjne trzeba obrócic o 90 stopni.
    Z murłaty zrobili ci nadproża podparte co metr.
    Okna dachowe jak nie pasowały to trzeba było wymienić na mniejsze, a nie
    brnąć w głupotę.
    Dalej brak poduszek pod belkami

    Dla mnie to już zniszczyłeś materiał za kilka tysięcy i jak tobie,, żenie
    lub dzieciom będzie ciągnąć od tych okien to niech ci przypierdolą :-)

  • 44. Data: 2011-09-23 14:22:01
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    Wiesz co to jest wszystko do dupy.
    Nie wiem co się stanie z murłatą osadzoną na pianie. Trudno przewidzieć ale
    nic dobrego.
    Z jednej strony w zimie tony śniegu bedą ci ją dociskąć i wyginać, a w
    czasie wiatru wyrywać.

    A membranę kleili ci taśmą czy tak zostawili tylko?

    Okna od razu musisz zdemontować. tak nie można tego zostawić.

    I jeszcze jedno jeżeli liczysz na to, że tych kilka kontrłat i łat utrzyma
    ci więźbę w kupie to jesteś w błędzie :-)

  • 45. Data: 2011-09-23 14:23:11
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]

    http://foto.recenzja.pl/Forum-album_showpage-pic_id-
    24122.html

    chocholi taniec :-)

  • 46. Data: 2011-09-24 10:36:30
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    >
    > I jeszcze jedno jeżeli liczysz na to, że tych kilka kontrłat i łat utrzyma
    > ci więźbę w kupie to jesteś w błędzie :-)

    Membrana nie była klejona taśmą,
    czytałem teraz na stronie TYVEC ze sie podkleja taśmą dwustronną na
    pasie który jest u dołu, nie zrobiono tego a folia już jest przybita
    kontrłatami
    myślałem zeby teraz od wewnątrz przykleić takie pasy na szerokość łat
    z taśmy tyvec jednostronnej, czy to wystarczy?

  • 47. Data: 2011-09-24 10:38:41
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    >
    > Murowali na placki porotherm, na odpierdol
    >
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55117406956564242

    > by ich cholera wzięła.

    a jak powinni byli murować?
    czy mam kazać zburzyć komin do wysokości płyty?

  • 48. Data: 2011-09-24 10:44:51
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    >
    > Dla mnie to już zniszczyłeś materiał za kilka tysięcy i jak tobie,, żenie
    > lub dzieciom będzie ciągnąć od tych okien to niech ci przypierdolą :-)

    jak obrócić kominy wentylacyjne?
    rozumiem, że w tym momencie najważniejsze błędy to
    okna dachowe, krokwie za blisko przy kominach, poduszki pod belkami,
    murłata nie leży płasko tylko na drewienkach

  • 49. Data: 2011-09-24 14:02:41
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > myślałem zeby teraz od wewnątrz przykleić takie pasy na szerokość łat
    > z taśmy tyvec jednostronnej, czy to wystarczy?

    Nie. Nie wystarczy i po prostu im nie zapłać za robotę. Albo niech to
    rozbierają na własny koszt, poprawią okna połaciowe, zrobią izolację
    termiczną ram okien połaciowych i niech membranę odkupią.
    Teraz to jest PAT !

  • 50. Data: 2011-09-24 14:05:39
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55117406956564242

    > a jak powinni byli murować?
    > czy mam kazać zburzyć komin do wysokości płyty?

    Czy widzisz, że nie dawali zaprawy ? Tamtędy będzie ssało powietrze. Cała ta
    izolacja komina wzięła w łeb.
    Zmarnowane pieniadze.

    Po co sie spieszysz? Nie mówiliśmy ci żebyś się wstrzymał i najpierw zrobił
    poprawki ?
    Kiedy cię prosiłem o zdjęcia? Zaraz byśmy doszli do wniosku co źle z
    membraną i oknami połaciowymi.
    Przeklniesz dzień kiedy te okna połaciowe tam zamontowano. W zimie nie
    usiedzisz pod nimi, tak będzie ciągnąć zimnem.