  • 1. Data: 2024-09-22 23:12:29
    Temat: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Taki temat:
    budynek gospodarczy wolnostojący, nieco większy od typowego garażu
    jednomiejscowego.
    Budynek z pustaków, dach to płyta betonowa ze zbrojeniem, lekki spadek dla
    deszczu.
    Wewnątrz pomieszczenia zaczęły się wykwity wody.

    Jest pomysł, aby dach oczyścić (liście, mech itp) i zalać go od góry
    żywicą. Podobnie, jak posadzki.
    Będzie to?
    Jest żywica na tyle gęsta, aby nie spłynęła zanim zwiąże?
    Ma to sens?

    Oczywiście wiem, że można wmieszać tyle utwardzacza i przyśpieszacza, że
    żywica zacznie wiązać po kilku minutach, ale takie żywice używałem do łódki
    czy kajaka.

    Jakieś pomysły?

    --
    Pozdrawiam.