  • 1. Data: 2024-06-19 20:49:30
    Temat: Zmiękczacz wody
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    https://aquahome.pl/wp-content/uploads/2020/06/Aquah
    ome-Smart_PL_20220317.pdf

    Jeżeli ustawię w pozycji by-pass, to mogę bezkarnie odłączyć go od tego
    zaworu i użytkować bez zmiękczacza?

    Robert

  • 2. Data: 2024-06-19 22:34:22
    Temat: Re: Zmiękczacz wody
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > https://aquahome.pl/wp-content/uploads/2020/06/Aquah
    ome-Smart_PL_20220317.pdf

    > Jeżeli ustawię w pozycji by-pass, to mogę bezkarnie odłączyć go od tego
    > zaworu i użytkować bez zmiękczacza?
    Tak powinno być, mam podobny by-pass ale go nie próbowałem, z tego co
    oglądałem przed montażem to zamyka się więc powinno działać.
    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-06-21 08:16:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.06.2024 20:49, Robert Wańkowski wrote:
    > https://aquahome.pl/wp-content/uploads/2020/06/Aquah
    ome-Smart_PL_20220317.pdf

    > Jeżeli ustawię w pozycji by-pass, to mogę bezkarnie odłączyć go od tego
    > zaworu i użytkować bez zmiękczacza?

    By-pass ma połączyć instalacje z pominięciem wejścia i wyjścia na
    zmiękczacz. Naciśnij i zacznij odkręcać zmiękczacz. Poleci troszkę wody
    i powinno przestać :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz