  • 1. Data: 2024-09-08 21:40:22
    Temat: co się rzuca w oczy w PL
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    panele są wszędzie, nawet na domku z serduszkiem

    ;)

    --
    Piter

    casting na słupa-prezydenta
    wzrost > 185cm, włosy, zęby, żona, dziatki, płaskie kolana
    brak tatuaży, wiecej info Nowogrodzka 84/86 02-018 Warszawa

  • 2. Data: 2024-09-09 08:36:12
    Temat: Re: co się rzuca w oczy w PL
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 8.09.2024 o 21:40, PiteR pisze:
    > panele są wszędzie, nawet na domku z serduszkiem
    No mamy coś ponad 1,2 miliona instalacji i ponad 10GW mocy zainstalowanej.
    Sam mam 9kW na dachu :)

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-09-09 13:55:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vbm50s$ndj$1@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > No mamy coś ponad 1,2 miliona instalacji i ponad 10GW mocy
    > zainstalowanej. Sam mam 9kW na dachu :)

    Trudno powiedzieć czy to innowacyjność, moda, troska o planetę
    czy chciwość Kargul-Pawlak ;) A może to nu pagadi Tauron!

    Jechałem pociągiem z lotniska Szczytno, Pasym, Klewki słynne
    normalnie panie zostałem oślepiony przez lustra. Serce rośnie na tle
    średniowiecznej Anglii.

    Jeden domek był bez, ale to pewnie już zabukowany montaż ma ;)

    a tu inne na gruncie
    https://maps.app.goo.gl/4mxCVTXDzeyZwECS6

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów darmozjadów
    hieny cmentarne

  • 4. Data: 2024-09-09 14:20:24
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 09.09.2024 o 13:55, PiteR napisał:
    > a tu inne na gruncie
    > https://maps.app.goo.gl/4mxCVTXDzeyZwECS6

    A taka piękna łąka była... Po drugiej stronie szosy jest klasztor
    Karmelitanek - one też się opanelowały, na jakieś 40 kW. Dzicz.

    Mateusz

  • 5. Data: 2024-09-09 14:21:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 9.09.2024 o 13:55, PiteR pisze:
    > in <news:vbm50s$ndj$1@news.chmurka.net>

    > Trudno powiedzieć czy to innowacyjność, moda, troska o planetę
    > czy chciwość Kargul-Pawlak ;) A może to nu pagadi Tauron!
    Inwestycja, przy galopującej inflacji lepiej w coś zainwestować niż
    kisić kasę w skarpecie.
    Sporo też jest z dotacji, ale to tylko zaowocowało koszmarnym wzrostem
    cen PV, ja zdążyłem kupić przed tym szaleństwem, wielu się na tym
    przejechało bo teraz kredyty ich zjadają.

    > Jechałem pociągiem z lotniska Szczytno, Pasym, Klewki słynne
    > normalnie panie zostałem oślepiony przez lustra. Serce rośnie na tle
    > średniowiecznej Anglii.
    Ano, całkiem spora rozproszona elektrownia.

    > Jeden domek był bez, ale to pewnie już zabukowany montaż ma ;)
    Sporo ma na gruncie.

    > a tu inne na gruncie
    > https://maps.app.goo.gl/4mxCVTXDzeyZwECS6

    Ale to już ferma PV, buduje się takich coraz więcej.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2024-09-09 20:29:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:20240909142024.5968b835@mateusz>
    user Mateusz Viste pisze tak:

    > A taka piękna łąka była...

    nom

    ale tam dużo takich pięknych łąk jeszcze jest.

    > Po drugiej stronie szosy jest klasztor
    > Karmelitanek - one też się opanelowały, na jakieś 40 kW. Dzicz.
    >
    > Mateusz

    Jest pan bardzo dobrze zorientowany ;)
    Czyżby znajome okolice?

    Może to ten rolnik co w zimie wyciąg narciarski uruchamiał
    przebranżowił się.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2024-09-09 21:16:56
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 09.09.2024 o 20:29, PiteR napisał:
    > Jest pan bardzo dobrze zorientowany ;)
    > Czyżby znajome okolice?

    A gdzie tam, moje (dawne) okolice to pogranicze Kaszub i Kociewia.
    W Olsztynie byłem bodaj dwa razy w życiu, jeszcze za chłopięcych lat.

    Ale mam internet :-)
    https://karmelsprecowo.pl/budowa-mikroinstalacji-fot
    owoltaicznej/

    Mateusz

  • 8. Data: 2024-09-10 08:26:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:20240909211656.39decf7e@mateusz>
> [...]

    > A gdzie tam, moje (dawne) okolice to pogranicze Kaszub i Kociewia.
    > W Olsztynie byłem bodaj dwa razy w życiu, jeszcze za chłopięcych lat.

    Już dokładnie nie pamiętam ale tam zawsze był sprawny menadżment,
    o krok przed konkurencją.

    Szybko się zakręcił koło podarowanych gruntów.
    Rok 1990. To były inne czasy. Bieda, kuroniówka, strach o jutro.

    Dziś zorganizowałoby się pikiete i obrzuciło kamieniami koparki,
    pocięło opony.

    Jak nie masz płaskich kolan (max druga ławka) nie dostaniesz tam
    żadnego zlecenia na remonty.

    https://www.karmel.pl/karmelitanki-bose-w-sprecowie-
    sa-juz-25-lat/

    --