  • 31. Data: 2016-05-10 12:16:59
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: quent <x...@x...com>

    On 10.05.2016 12:10, WS wrote:

    > ale np. narodowy socjalizm wg lewicy to skrajna prawica ;)

    O tym właśnie piszę - wszystko jest przeinaczone.
    Nawet pojęcie "tolerancja" jest notorycznie, przez lewicę zresztą, psute.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2016-05-11 00:12:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    On 10.05.2016 10:22, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Socjalista to lewica.

    Kłopot, że nie tylko.

    >Trzeba zajrzeć do definicji i wszystko staje się jasne.

    Definicja jest właśnie taka, dwuosiowa.

  • 33. Data: 2016-05-11 00:14:00
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    On 10.05.2016 12:10, WS wrote:

    >O tym właśnie piszę - wszystko jest przeinaczone.

    Ale po twojemu narodowy socjalizm to lewica czy prawica? Bo po mojemu jedno
    i drugie, zależy gdzie ucho przyłożyć.

  • 34. Data: 2016-05-12 14:54:06
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2016-05-10 o 08:23, Budyń pisze:

    > i ja polemizuję z taką tezą. Uważam ze ten rząd znacznie bardziej skupia sie na
    interesie polski niz poprzednie - kopaczowa klepneła i imigranów, i klimatyczne a
    podpisalaby wszystko łącznie z tipp - byle w zachodniej prasie miło pisali. Dobra
    opinia w prasie zachodniej to moze i wartosc - ale przeciez nie sama w sobie.

    1. Imigrantów trzeba było klepnąć strategicznie. I tak do nas nie
    przyjadą, bo nie chcą. Od razu uciekną. Można więc okazać dobre intencje
    a potem rozłożyć ręce i powiedzieć, że chcieliśmy, ale sorry - nie
    wyszło. Przy okazji należało wziąć na to trochę kasy np. na ośrodki i
    nauczyć się z nimi obchodzić (żeby nie popełnić poprzednich błędów
    zachodu). Dopiero zaczyna się fala migracji na świecie.
    Tutaj jedna z wizji przyszłości
    http://www.skepticalscience.com/ghost_of_climate_fut
    ure.html

    2. Klimatyczne i tak nas czeka. Kopaczowa zrobiła głupio, bo cofnęła się
    przed górnikami i zgodziła się na ładowanie kolejnych miliardów w
    kopalnie. Nie pozwoliła też na odejście od monopolu firm energetycznych
    i wsparcie (czasowe) prosumentów. I tak nas to czeka albo za 20 lat całą
    technologię i sam prąd będziemy kupować od Niemców - jeśli te i kolejne
    rządy będą kontynuować samobójczą politykę.

    W interesie Polski jest przewidywać to, co stanie się w przyszłości, a
    nie działać tak, jakby dzisiaj była taka sama sytuacja jak w połowie
    XXw. Nie jest i nie będzie.

    Dekarbonizacja i tak nas czeka - trzeba się na nią dobrze przygotować.
    Przy okazji polecam komiks

    http://www.stuartmcmillen.com/comics_pl/peak-oil-pl/

    > A ze pis to socjalisci to ja sie specjalnie nie kłócę - tyle ze to sie nie
    przekłada na "manie polski w dupie"

    Nieważne, czy są socjaliści, czy nie. Ważniejsze jest to, że mają Polskę
    w dupie i robią wszystko, abyśmy kolejne 50 lat przegrali.

    Ale nie mam zamiaru się o to kłócić. Sami zobaczycie, co się zdarzy i
    jak fatalne w skutkach dla Polski będą dzisiejsze decyzje PiS. Wszystkie
    wskaźniki świecą się na czerwono i słychać głośne "Pull up, pull up" a
    oni twierdzą, że zawsze tak robili, przyrządy pomiarowe są popsute i to
    nienarodowe.

    M.

    PS
    Wody mamy coraz mniej w rzekach a PiS wpadł na pomysł, że wybetonuje
    Odrę i Wisłę i zamiast towary wozić koleją, będzie spławiał barkami.
    Kolejna utopia, której nie da się zrealizować. Tzn. niestety da się
    zrealizować, czyli zwiększyć w ten sposób liczbę powodzi a transportu
    rzecznego i tak nie będzie.

  • 35. Data: 2016-05-12 16:18:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos Ci sie popierdolilo. Pol roku to za malo na zapalenie wszystkich wskaznikow na
    czerwono. Jesli jednak swieca na czerwono to jest to efekt pracy poprzedniego rzadu.
    To tak jak z pozyczonym samochodem. Pozyczyles samochod, wyjechales za miasto i
    rezerwa paliwa zaczela mrugac, a mial byc zatankowany do pelna. Mozesz wyjac zarowke
    od rezerwy albo dojechac do stacji i zatankowac. Ale jak bedziesz dojezdzal do stacji
    to rezerwa juz nie bedzie mrugala tylko palila sie caly czas. Najwczesniej za dwa
    lata bedzie mozna stwierdzic czy PIS spieprzyl sprawe czy mu sie udalo. Ale jak mu
    sie uda to czy sie komus podoba czy nie podoba przejmie wladze nie na kolejne cztery
    lata a na nastepne kilkanascie jesli nie kilkadziesiat lat.

  • 36. Data: 2016-05-12 23:11:16
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Pol roku to za malo na zapalenie wszystkich wskaznikow na czerwono.

    Cos Ci sie popierdolilo.

  • 37. Data: 2016-05-13 00:02:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie? To jakis M twierdzi ze wszystkie wskazniki na czerwono ..... . A to bzdura i
    pokazalem dlaczego to bzdura. Bez wojny panstwa wielkosci Polski nie da sie ani
    wykonczyc ani rozbuchac gospodarczo przez pol roku. Zle posuniecia PO i PSL beda sie
    ciagnely przez kilka lat. O dobrych nikt nie pamieta i nie bedzie pamietal. Zwlaszcza
    ze tych dobrych za duzo nie mieli. Nic nie trace ani nie zyskuje na zmianie wladzy.
    Dlatego moge byc obiektywny.

  • 38. Data: 2016-05-13 08:22:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 12 maja 2016 14:54:05 UTC+2 użytkownik M. napisał:

> [...]
    opinia w prasie zachodniej to moze i wartosc - ale przeciez nie sama w sobie.

    > 1. Imigrantów trzeba było klepnąć strategicznie. I tak do nas nie

    Strategicznie w wykonaniu rządu kopacz? Obawiam sie ze decyzja wyglądała mniej wiecej
    tak:
    https://pbs.twimg.com/media/CiF7kgPXAAA_ImL.jpg
    Natomiast to ze trzeba przyjmowac bo od uciekną i bedziemy miec spokój jest głęboko
    naiwne.
    Strategicznie to nalezy sobie przymyslec:
    co bedzie jesli kraje zachodnie obetną socjal? Bo wtedy i polska bedzie niezłym
    krajem do zycia - niekoniecznie hanbiąc sie pracą, przy takich płacach bardziej
    opłaca sie zostac np bandytą
    co bedzie jesli będziemy zmuszeni przez UE swój kontyngent utrzymac? Obozy
    koncentracyjne wybudujemy?
    jakie jest niebezpieczenstwo zamachu dzis - a jakie gdybysmy mieli tu dziesiątki
    tysiecy islamistów?

    > 2. Klimatyczne i tak nas czeka.

    ja sie generalnie zgadzam ze klimat sie zmienia i ludzie z krajów gdzie juz sie nie
    da zyc zechcą zyc gdzie indziej - wobec widma fizycznej eksterminacji narodu (z
    powodów klimatycznych) metody zbrojne zajecia lepszej miejscówki będą sie zdarzac.
    Tu miejsce na długą dyskusje -co robic? Poczynajac od tezy "globalnego ocieplenia nie
    ma, to spisek" :-)

> [...]
    > technologię i sam prąd będziemy kupować od Niemców - jeśli te i kolejne
    > rządy będą kontynuować samobójczą politykę.

    Bzdura. A wiesz kto wydobywa najwiecej wegla brunatnego na swiecie? Niemcy. Jak sie
    nie ma wizji/wiedzy/siły to sie kupuje niemiecki prąd z węgla, a zamyka nasze
    kopalnie. Platformerskie myslenie.

    > Dekarbonizacja i tak nas czeka - trzeba się na nią dobrze przygotować.
    > Przy okazji polecam komiks

    komiks.... ty, ile ty masz lat?

    > Nieważne, czy są socjaliści, czy nie. Ważniejsze jest to, że mają Polskę
    > w dupie i robią wszystko, abyśmy kolejne 50 lat przegrali.

    masz tvn-owską wizje swiata i wygłaszasz lemingowskie komunały. Argumenty poproszę na
    "robią wszystko, abyśmy kolejne 50 lat przegrali". Bo akurat ja mam wrazenie ze jest
    dokładnie odwrotnie - starają sie wyzwolić z kolonialnego sposobu istnienia jaki
    reprezentowalismy przez ostatnie cwierczwiecze.
    Ty sie martwisz ze metrpolie nam ranking obnizają? A ja sie ciesze bo to znak ze
    kolonia buntuje sie dosc skutecznie. Krótko terminowa utrata ratingi nic nie znaczy.

> [...]
    > wskaźniki świecą się na czerwono i słychać głośne "Pull up, pull up" a
    > oni twierdzą, że zawsze tak robili, przyrządy pomiarowe są popsute i to

    Włsciwie dokładnie tak nalezało napisac o rzadach platformy.

> [...]
    > Kolejna utopia, której nie da się zrealizować. Tzn. niestety da się
    > zrealizować, czyli zwiększyć w ten sposób liczbę powodzi a transportu

    Znów ci sie pis włączył? Jesli mamy coraz mniej wody to znaczy trzeba ją gromadzic w
    zbiornikach retencyjnych a to oznacza regulacje rzek, a to oznacza mozliwosc
    transportu rzecznego. A pomysl jest platformy.

    b.

  • 39. Data: 2016-05-13 12:11:25
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Mnie? To jakis M twierdzi ze wszystkie wskazniki na czerwono ..... . A to
    >bzdura i pokazalem dlaczego to bzdura. Bez wojny panstwa wielkosci Polski
    >nie da sie ani wykonczyc

    wykonczyc =/= wszystkie wskazniki na czerwono

  • 40. Data: 2016-05-13 12:57:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli teraz sa na czerwono to znaczy ze to jest efekt dzialania poprzednikow. Czy to
    tak trudno do kurwy nedzy zrozumiec? Za krotko nowi rzadza zeby z zielonych zrobily
    sie czerwone.