    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 12 May 2016 23:22:36 -0700 (PDT)
    Subject: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 12 maja 2016 14:54:05 UTC+2 użytkownik M. napisał:
> [...]
    interesie polski niz poprzednie - kopaczowa klepneła i imigranów, i klimatyczne a
    podpisalaby wszystko łącznie z tipp - byle w zachodniej prasie miło pisali. Dobra
    opinia w prasie zachodniej to moze i wartosc - ale przeciez nie sama w sobie.

    > 1. Imigrantów trzeba było klepnąć strategicznie. I tak do nas nie
    > przyjadą, bo nie chcą. Od razu uciekną.

    Strategicznie w wykonaniu rządu kopacz? Obawiam sie ze decyzja wyglądała mniej wiecej
    tak:
    https://pbs.twimg.com/media/CiF7kgPXAAA_ImL.jpg
    Natomiast to ze trzeba przyjmowac bo od uciekną i bedziemy miec spokój jest głęboko
    naiwne.
    Strategicznie to nalezy sobie przymyslec:
    co bedzie jesli kraje zachodnie obetną socjal? Bo wtedy i polska bedzie niezłym
    krajem do zycia - niekoniecznie hanbiąc sie pracą, przy takich płacach bardziej
    opłaca sie zostac np bandytą
    co bedzie jesli będziemy zmuszeni przez UE swój kontyngent utrzymac? Obozy
    koncentracyjne wybudujemy?
    jakie jest niebezpieczenstwo zamachu dzis - a jakie gdybysmy mieli tu dziesiątki
    tysiecy islamistów?

    > 2. Klimatyczne i tak nas czeka.

    ja sie generalnie zgadzam ze klimat sie zmienia i ludzie z krajów gdzie juz sie nie
    da zyc zechcą zyc gdzie indziej - wobec widma fizycznej eksterminacji narodu (z
    powodów klimatycznych) metody zbrojne zajecia lepszej miejscówki będą sie zdarzac.
    Tu miejsce na długą dyskusje -co robic? Poczynajac od tezy "globalnego ocieplenia nie
    ma, to spisek" :-)

    > kopalnie. Nie pozwoliła też na odejście od monopolu firm energetycznych
    > i wsparcie (czasowe) prosumentów. I tak nas to czeka albo za 20 lat całą
    > technologię i sam prąd będziemy kupować od Niemców - jeśli te i kolejne
    > rządy będą kontynuować samobójczą politykę.

    Bzdura. A wiesz kto wydobywa najwiecej wegla brunatnego na swiecie? Niemcy. Jak sie
    nie ma wizji/wiedzy/siły to sie kupuje niemiecki prąd z węgla, a zamyka nasze
    kopalnie. Platformerskie myslenie.

    > Dekarbonizacja i tak nas czeka - trzeba się na nią dobrze przygotować.
    > Przy okazji polecam komiks

    komiks.... ty, ile ty masz lat?

    > Nieważne, czy są socjaliści, czy nie. Ważniejsze jest to, że mają Polskę
    > w dupie i robią wszystko, abyśmy kolejne 50 lat przegrali.

    masz tvn-owską wizje swiata i wygłaszasz lemingowskie komunały. Argumenty poproszę na
    "robią wszystko, abyśmy kolejne 50 lat przegrali". Bo akurat ja mam wrazenie ze jest
    dokładnie odwrotnie - starają sie wyzwolić z kolonialnego sposobu istnienia jaki
    reprezentowalismy przez ostatnie cwierczwiecze.
    Ty sie martwisz ze metrpolie nam ranking obnizają? A ja sie ciesze bo to znak ze
    kolonia buntuje sie dosc skutecznie. Krótko terminowa utrata ratingi nic nie znaczy.

    > Ale nie mam zamiaru się o to kłócić. Sami zobaczycie, co się zdarzy i
    > jak fatalne w skutkach dla Polski będą dzisiejsze decyzje PiS. Wszystkie
    > wskaźniki świecą się na czerwono i słychać głośne "Pull up, pull up" a
    > oni twierdzą, że zawsze tak robili, przyrządy pomiarowe są popsute i to
    > nienarodowe.

    Włsciwie dokładnie tak nalezało napisac o rzadach platformy.

    > Wody mamy coraz mniej w rzekach a PiS wpadł na pomysł, że wybetonuje
    > Odrę i Wisłę i zamiast towary wozić koleją, będzie spławiał barkami.
    > Kolejna utopia, której nie da się zrealizować. Tzn. niestety da się
    > zrealizować, czyli zwiększyć w ten sposób liczbę powodzi a transportu
    > rzecznego i tak nie będzie.

    Znów ci sie pis włączył? Jesli mamy coraz mniej wody to znaczy trzeba ją gromadzic w
    zbiornikach retencyjnych a to oznacza regulacje rzek, a to oznacza mozliwosc
    transportu rzecznego. A pomysl jest platformy.

    b.