  • 21. Data: 2023-12-10 23:21:11
    Temat: Re: 300 metrow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 10 grudnia 2023 o 22:56:41 UTC+1 ptoki (ptoki) napisał(a):

    > No nie same. Czepiasz sie detala ignorujac reszte.
    > I co z tego? Hałas to jedno, okresowe mruganie to drugie.
    > Parametry napiecia to trzecie.
    > >
    > Skoro ktos zamowil takie prawo (bo z dupy lapowkarze go nie wzieli) to znaczy ze
    jednak wieje na tyle ze warto postawic.
    > Szczegolnie jak ktos do tego doplaci z Twoich pieniedzy.

    > I potem wyszedles spod prysznica.
    >
    > Daj se spokoj z takimi anegdotami.
    >
    > W polsce sa miejsca gdzie mozna wiatraki stawiac i nie beda problemem. Ale ja bym
    chcial widziec je stawiane jako inwestycja a nie sposob na utylizacje zachodnich
    instalacji i branie za to doplaty.
    Jasne ze sa dobre miejsca na wiatraki ale najlepsze sa w obok stacji
    transformatorowych bo nie trzeba ciagnac kilometrowy kabli w ziemi. Dziwnym zbiegiem
    okolicznosci ww stacje transformatorowe lokalizowane są na terenach podmiejskich. Na
    takich terenach powstawały do tej pory osiedla domków jednorodzinnych. Postawienie w
    okolicy takich osiedli wiatrakow, nawet w dostatecznie dużych odległościach zeby były
    bezpieczne, spowoduje tam drastyczny spadek cen działek i nieruchomosci.

  • 22. Data: 2023-12-10 23:21:24
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, December 6, 2023 at 4:54:57 a.m. UTC-6, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Sądzę, że to opcja "ostateczna" w sensie, jeśli rzeczywiście zabraknie
    > miejsca w innych lokalizacjach.
    >
    > Wręcz odwrotnie. Miejsca w Polsce gdzie są warunki wiatrowe, są mało
    > zamieszkane i praktycznie pozbawione przemysłu. Chodzi głównie o
    > wybrzeże czy morze.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Energetyka_wiatrowa_w_
    Polsce#/media/Plik:Strefyenergwiatru.gif

    Ty chyba czytasz te mape bez okularow, jednym okiem i po ciemku.

    Tam masz jak byk. III Korzystne - czyli 75% kraju. W I strefi jest warszawa poznan,
    lodz itp.

    To nie sa jakies mazury czy bieszczady.