  • 51. Data: 2012-11-26 19:58:00
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    news:k8r9ps$kik$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja teraz na news.atman.pl
    > Interia ostatnio sie cos nie spisuje, a juz myslalem, ze jakas cisza na
    > grupie.

    dla ludzi majacych Netie - news.internetia.pl

  • 52. Data: 2012-11-27 17:50:04
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    news.wsisiz.edu.pl

    niestety nie widać wszystkich postów;-/

    uciu

  • 53. Data: 2012-11-27 17:51:01
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Ja teraz na news.atman.pl
    > Interia ostatnio sie cos nie spisuje, a juz myslalem, ze jakas cisza na
    > grupie.

    na atmanie niestety nie widać wszystkiego co było na interii:-/

    uciu

  • 54. Data: 2012-11-27 18:56:18
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "uciu" <g...@i...pl> wrote in message

    > news.wsisiz.edu.pl
    >
    > niestety nie widać wszystkich postów;-/

    na aioe czasem jest dużo ale czasem jakby nikt nic nie pisał.

  • 55. Data: 2012-11-27 19:14:31
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "uciu" <g...@i...pl> wrote in message

    > na atmanie niestety nie widać wszystkiego co było na interii:-/
    >
    > uciu

    faktycznie aioe nie synchronizuje się.

    teraz mam news.task.gda.pl

  • 56. Data: 2012-11-27 19:16:08
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > "uciu" <g...@i...pl> wrote in message

    > na aioe czasem jest dużo ale czasem jakby nikt nic nie pisał.
    Wg mnie, i tak sprawuje sie rewelacyjne zwlaszcza to nie
    google czy tez microsoft.
    http://www.aioe.org/

  • 57. Data: 2012-11-27 19:21:13
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości

    > news.task.gda.pl

    Jak ten czas leci, tylko nazwa serwera
    sie nie zmienia i nicki uzytkownikow :D
    Stary dobry serwer.

    pozdrawiam
    Adams

  • 58. Data: 2012-11-27 19:26:23
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 18:56:18 +0100, kiki napisał(a):

    > na aioe czasem jest dużo ale czasem jakby nikt nic nie pisał.

    Ja przeskoczyłem na:

    news.ett.com.ua

    i jak narazie jest najszybszy i najstabilniejszy z tych co wymieniliście a
    któy nie wymaga skonfigurowanego revdns. Nie wiem czy są wszystkie posty,
    ale porównując z googlem jest chyba większość.

    --
    scruffty

  • 59. Data: 2012-11-27 19:35:53
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "scruffty" <s...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > któy nie wymaga skonfigurowanego revdns. Nie wiem czy są wszystkie posty,
    > ale porównując z googlem jest chyba większość.

    Ja swoich wysłanych z aioe nie widzę teraz przez task.

  • 60. Data: 2012-11-27 22:17:57
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > hm...
    >
    > ale o uzdanianiu wody słyszałeś?

    Tak, słyszałem, ale jak to mawiają, z g... bata nie ukręcisz ;).

    Ok, odfiltrują, żeby Ci żaba czy coś innego nie wpadło do szklanki ;)
    Chemii dosypią (jakby mało było), aby wybić bakterie coli i
    inne żyjątka... i cycuś - uzdatnione.

    Wolę jednak oligocenkę, choć ta ponoć też niezbyt zdrowa.
    Ale przynajmniej przezroczysta i bez smrodku.