  • 1. Data: 2011-12-19 20:47:11
    Temat: Adam przypomnij mi jaką sprężarkę masz w PC.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Nie mogę znaleźć w historii czy się chwialiłeś jaki typ sprężarki. Copeland
    Scroll to wiem, ale jakiś model typu np ZHcośtamcośtam albo ZRcośtamcośtam.
    Podaj proszę.

    Marek

  • 2. Data: 2011-12-19 21:08:08
    Temat: Re: Adam przypomnij mi jaką sprężarkę masz w PC.
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Gru, 21:47, "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:
    > Nie mogę znaleźć w historii czy się chwialiłeś jaki typ sprężarki. Copeland
    > Scroll to wiem, ale jakiś model typu np  ZHcośtamcośtam albo ZRcośtamcośtam.
    > Podaj proszę.

    Nie wiem - na tyle jej nie rozebralem, chyba daja ZH ale glowy sobie
    nie dam uciac :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-12-19 22:14:47
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    OK Dzięki.
    Jak byś kiedyś rozebrał to zwróć uwagę...

    Marek

  • 4. Data: 2011-12-19 23:25:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Gru, 23:14, "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:
    > OK Dzięki.
    > Jak byś kiedyś rozebrał to zwróć uwagę...

    Mialem to juz rozebrane i nie ma szans - jest pieknie i szczelnie
    oklejona jakas pianka i potem jeszcze jakims filcem - nie chcialem
    tego rozbierac, takze niestety nic nie poradze ale sprobuje podpytac
    producenta przy okazji :)
    pozdr.

    --
    Adam