  • 1. Data: 2011-12-19 21:03:42
    Temat: Co na gładź gipsową
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Tynk mineralny już mam wykonany. Wiosną bym kładł gładź gipsową.
    No i tu pytanie:

    Jaką gładź wybrać?

    Chcę osiągnąć w miarę dobry efekt ale nie najwyższym kosztem. Nie będę
    latać z halogenem i szukać rysek. Gładzie jakie widziałem zaczynają się
    od 20zł do grubo ponad 100zł za worek.
    Co sądzicie o megaronie? Najpierw finisz a na drugą warstwę już
    cieniutko super finisz?

    Mój typ podyktowany jest raczej ceną niż pozostałymi walorami.

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-12-19 21:27:37
    Temat: Re: Co na gładź gipsową
    Od: "marcin.wajnert" <m...@w...to@wajnert.org>

> [...]
    > 20zł do grubo ponad 100zł za worek.
    > Co sądzicie o megaronie? Najpierw finisz a na drugą warstwę już cieniutko

    My robimy na 1 raz dolina nidy szpachlowy (twardy - ładnie "łapie" kamyczki
    z tynku), a na 2 i 3 raz finisz.
    Jak klient jest normalny i nie lata z halogenem to jest bardzo zadowolony ;)

    Pzdr.
    Marcin

  • 3. Data: 2011-12-19 21:46:54
    Temat: Re: Co na g?ad? gipsow?
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-12-19 22:27, marcin.wajnert pisze:

    > My robimy na 1 raz dolina nidy szpachlowy (twardy - ?adnie "?apie" kamyczki
    > z tynku), a na 2 i 3 raz finisz.
    > Jak klient jest normalny i nie lata z halogenem to jest bardzo zadowolony ;)

    Jakiś konkretny ten finisz?
    Rozumiem, że dwa razy cienko ten sam.

    --
    M.