  • 11. Data: 2010-10-14 00:53:22
    Temat: Re: Akumulatorki AA i AAA z ladowarka - ktore
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    On 2010-10-13 11:43, Czesuaw P. wrote:

    > Które z dostępnych na rynku firm sa godne polecenia i zakupu?

    Jesli akumulatory NiMH to Sanyo ewentualnie Panasonic.

    Ladowarka moze byc z tych polecanych juz tutaj BC700/BC900,
    a jesli chcesz wydac mniej a nie potrzebujesz pomiaru
    pojemnosci ogniw to MW 8168.

  • 12. Data: 2010-10-14 08:16:20
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wystrzegaj się Tronic (z Lidla zdaje się) przynajmniej AAA do śmietnika od nowości,
    samorozładowanie po paru dniach.

    -----

  • 13. Data: 2010-10-14 12:38:40
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:16:20 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Wystrzegaj się Tronic (z Lidla zdaje się) przynajmniej AAA do śmietnika od nowości,
    samorozładowanie po paru dniach.

    co ciekawe pojawiły się Tronic czerwone - które mają parametry
    Eneloop/Ready2USe i podobnych.

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 14. Data: 2010-10-15 05:03:57
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2010-10-14 14:38, Danny pisze:

    nowości, samorozładowanie po paru dniach.

    > co ciekawe pojawiły się Tronic czerwone - które mają parametry
    > Eneloop/Ready2USe i podobnych.

    Przerobiłem już kilka generacji akumulatorów z Lidla i powiem krótko -
    nie warto. Te akumulatory wyjątkowo szybko tracą pojemność.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2010-10-15 06:21:41
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Muszę kupić zestaw akumulatorów wielkości AA oraz AAA.
    >
    > Które z dostępnych na rynku firm sa godne polecenia i zakupu?
    >
    > Czego używacie - czego się wystrzegać - co warto kupić?

    Polecam :
    - ładowarka BC-900
    - Akumulatorki AA 2800mAh i AAA - Fujicell (są na Allegro)

    Często widuję zdjęcie BC-900 + 4akumulatorki AA - na wyświetlaczu
    BC-900 widać testowaną pojemność bardzo bliską 2800mAh
    jeszcze nie udało mi się samemu uzyskać takiego efektu ale akumulatorki
    oceniam dobrze.

    Działają przyzwoicie w aparacie foto. , pilotach, kolejce
    DUPLO, samochodzie zdalnie sterowanym, latarkach, radiach itp.
    i mam ich chyba około 25szt przez kilka już lat - polecam
    nie zawiodłem się na żadnej sztuce

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 16. Data: 2010-10-22 17:42:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Spróbuj akumulatorki AAA i AA Eneloop (Sanyo). Jesli chodzi o ładowarkę to
    > BC-700 lub BC-900

    odrazu zaopatrz się w dodatkową
    bo ta ładowarka nie potrafi ładować akumulatorków
    które są rozładowane poniżej pewnego poziomu

  • 17. Data: 2010-10-23 00:29:31
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2010-10-22 19:42, zlotowinfo wrote:

    > odrazu zaopatrz się w dodatkową
    > bo ta ładowarka nie potrafi ładować akumulatorków
    > które są rozładowane poniżej pewnego poziomu

    Bez przesady, wystarczy taki akumulator podłączyć na kilka(naście)
    sekund równolegle z naładowanym akumulatorem albo zwykłym ogniwem
    (może być przez mały opornik lub żaróweczkę od latarki, jak ktoś
    chce być "politycznie poprawny" ;-)), nie potrzeba żadnej dodatkowej
    ładowarki.

    --
    mrg

  • 18. Data: 2010-10-23 12:44:54
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-10-22 19:42, zlotowinfo pisze:
    > odrazu zaopatrz się w dodatkową
    > bo ta ładowarka nie potrafi ładować akumulatorków
    > które są rozładowane poniżej pewnego poziomu

    Też miałem problem z mocno rozładowanym ogniwem i wystarczyło pokręcić
    trochę już włożoną baterią i zaskakiwało ładowanie.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?