  • 1. Data: 2009-06-03 12:34:53
    Temat: Ale zwyrta! :-(
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    Hejka. Paskudne wiatrzysko wygoniło nas z działeczki. :-(
    Pozdrawiam huraganowo Ja...cki

  • 2. Data: 2009-06-03 21:09:30
    Temat: Re: Ale zwyrta! :-(
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 14:34:53 +0200, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Paskudne wiatrzysko wygoniło nas z działeczki. :-(
    > Pozdrawiam huraganowo Ja...cki

    U nas też wiało, że hej.

  • 3. Data: 2009-06-05 13:27:19
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    > Hejka. Paskudne wiatrzysko wygoniło nas z działeczki. :-(
    > Pozdrawiam huraganowo Ja...cki

    Ja za to (mazowieckie) od tygodnia czekam żeby skosić trawę - i doopa.
    Co poświeci i wysuszy to popada. Mój kawałek ziemi zamienia się powoli w
    dżunglę :) (lasy amazońskie i te sprawy).
    Idzie weekend - uparłam się że jutro skoszę, może w ramach uporu mojego
    pogoda się dostosuje?
    A, i płot jest do pomalowania, farba w piwnicy stoi.

    SŁOŃCA!

    Kaja

  • 4. Data: 2009-06-05 14:06:37
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pogoda się dostosuje?
    > A, i płot jest do pomalowania, farba w piwnicy stoi.

    Chcesz suszyć na siano? Bo mokrą trawę łatwiej się kosi...