  • 1. Data: 2009-06-03 07:53:23
    Temat: Co to za drzewko ?
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Witam !

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e309418c07
    8241f2.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ae7c804803
    dc784f.html

    Cóż to za drzewko ? Pewnie coś popularnego, ale nie mam pojęcia cóż to
    a żonie się podoba kwitnące.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2009-06-03 09:30:44
    Temat: Re: Co to za drzewko ?
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    On 3 Cze, 09:53, Sebcio <s...@n...net> wrote:
> [...]
    3dc784f.html

    >         Cóż to za drzewko ? Pewnie coś popularnego, ale nie mam pojęcia cóż to

    Witam! To jest głóg Pauls Skarlet mnie też się podoba,jest często
    wysadzany na osiedlach, alejach a gdy jadę na działkę to mijamy całą
    ulicę tych głogów .Wyglądają zjawiskowo gdy kwitną.Dowiadywałam się w
    szkółkach . .Oczywiście są .W cenie dla mnie do przyjęcia są te po 50
    zł,bo są też po 100-200 zł dla niecierpliwych.

  • 3. Data: 2009-06-03 10:28:54
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Wanda Ch. pisze:

    > Witam! To jest głóg Pauls Skarlet mnie też się podoba,jest często
    > wysadzany na osiedlach, alejach a gdy jadę na działkę to mijamy całą
    > ulicę tych głogów .Wyglądają zjawiskowo gdy kwitną.Dowiadywałam się w

    Dziękuję bardzo, szczególnie w imieniu żony :) Przy okazji wyszło że
    poza urodą jest to mało wymagające drzewko, więc zostaje tylko odwiedzić
    szkółki w okolicy :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio