  • 1. Data: 2010-08-11 06:25:26
    Temat: Alternatywy 4
    Od: robercik-us <r...@g...com>

    http://www.tvn24.pl/-1,1668758,0,1,gospodarz-aniol-o
    dnalazl-sie-w-krakowie,wiadomosc.html

    Czy to aby nowe budownictwo wielorodzinne :-) ?

    z pozdrowieniami do mieszkających w blokach.

    pozdr
    robercik-us

  • 2. Data: 2010-08-11 06:57:42
    Temat: Re: Alternatywy 4
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    > Czy to aby nowe budownictwo wielorodzinne :-) ?
    >
    > z pozdrowieniami do mieszkających w blokach.

    Oglądałem to i stwierdzam że TVN szuka na siłę "sensacji". Tak
    nieobiektywnego materiału nie widziałem ...

    Bloki te są TBS-owskie , czyli są to mieszkania LOKATORSKIE ...

    Mieszkania które NIGDY nie będą własnością mieszkańców , mieszkania pod
    wybudowanie których miasto dało za darmo ziemię i partycypowało w powstanie
    bloków. Bloki były budowane po taniości aby najemcy mogli wynajmować dość
    tanio te mieszkania ...

    Płacą czynsz w których jest "amortyzacja" budynku.

    Bloki te w założeniu miały być dla ludzi którzy nie chcą wynajmować od osób
    obcych mieszkania ...

    Jednakże mieszkanie w takim bloku w którym nie jest się właścicielem
    mieszkania a jedynie najemcą ma swoje wady.
    Nie można bez pozwolenia wykonać żadnej modernizacji i większej przeróbki
    (np. wymiana drzwi) bez zgody właściciela ...

    Ludzie Ci podpisywali UMOWY i jest tam to wszystko napisane , łącznie z
    karami ...

    Właściciel może teraz kazać zdemontować te super drzwi wejściowe i nakazać
    zamontowanie tych co były oryginalnie , a jak najemca się nie zgodzi to
    wypowiedzieć mu umowę najmu ...

    Ludzie nie czytają umów i myślą że jak wpłacili kaucję za mieszkanie to
    mieszkanie jest ich i mogą robić co im się zechce , tyle że nie jest to ich
    mieszkanie a oni je jedynie wynajmują i wedug obecnych przepisów te
    mieszkanie NIGDY nie będzie ich ...

    Są to mieszkania dla ludzi których nie stać na kupno własnego mieszkania ...

    Na miejscu właściciela kazałbym ludziom którzy wymienili drzwi nielegalnie
    (samowola) przywrócić lokal do stanu pierwotnego a jak nie wypowiedział
    umowę ...

    Ludzie zupełnie olewają umowy i zupełnie nie przestrzegają umów które sami
    podpisują ...
    A chętnych na te mieszkania jest wielu , bo w większości bloki te są
    umiejscowione w bardzo atrakcyjnych miejscach ...

    A wady należy zgłaszać pisemnie do właściciela z terminem wykonania ...

    Wiem coś o tym bo sam walczyłem ze spółdzielnią i wykonawcą :)

  • 3. Data: 2010-08-13 13:26:39
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote in message

    > Oglądałem to i stwierdzam że TVN szuka na siłę "sensacji". Tak
    > nieobiektywnego materiału nie widziałem ...

    Też mi sie wydaje nieobiektywny. U nas w rejonie jak developer w zamian za
    ziemię od miasta wybudował po cichu TBS-a czy budynek spełniający rolę TBS-a
    to kupijący mieszkania na tym osiedlu zaczęli wypowiadac umowy. Nie chcieli
    mieszkać na ogrodzonym osiedlu z TBS-owcami.
    Mają to za co płacą.